کد خبر : 1325076 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 17:42 | 85.2K بازدید | 0 دیدگاه

دربی را باختند ولی می‌گویند استقلال شوک می‌خواهد

مظلومی: سکه نداریم به تیم‌ها بدهیم

سرمربی استقلال تهران به انتقاداتی که به او و تیمش می‌شود واکنش تندی نشان داد.

مظلومی: سکه نداریم به تیم‌ها بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل صبای قم شانس کمی را برای قهرمانی استقلال داد ولی عنوان کرد امیدوار هستند با پیروزی مقابل صبا حریفانشان شکست بخورند.

 

قهرمانی ما دست دیگران است


  
در شرایطی قرار گرفتیم که سرنوشت ما دست دیگران است. هفته های قبل قهرمانی دست خود ما بود ولی متاسفانه با شرایطی که پیش آمد امیدمان به تیم های دیگر است. فردا بازی سختی خواهد بود. صبا تیم خوب و قوی است و مربی کار بلدی دارد. می دانیم بازی سختی داریم ولی سعی خواهیم کرد با سه امتیاز بازی را تمام کنیم.

 

هواداران را نگران کردیم

 

فراز و نشیب زیادی داشتیم. خیلی وقت ها هواداران را نگران کردیم که از آنها عذر می‌خواهیم. روی تیم صبا آشنایی کامل داریم و به خوبی آنها را آنالیز کردیم. آنها نیم فصل اول خوب بودند ولی حالا هم می دانیم نباید فرصتی به آنها بدهیم چون در بازی های اخیرشان خوب کار کرند. امیدواریم با تکیه بر هواداران و تلاش بازیکنان با پیروزی لیگ را تمام کنیم.

 

توقعات از استقلال بالا رفت

 

از روز اولی که آمدم دنبال بهانه نبودم ولی توقعات بالا رفت. در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتیم که هیچکس جرات چنین کاری نداشت. تیم ما با برنامه کار کرد و جوانگرایی داشت و کسب سهمیه هدفمان بود ولی به مرور زمان مدعی دو جام شدیم. این کار ما را سخت کرد که هواداران با یک باخت معترض می‌شدند. از روز اول که صدرنشین بودیم استرس بود و انتقاد می‌کردند. خواسته یا ناخواسته بود و نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم ولی با این توانمان نتایج خوبی کسب کردیم. تیمی که جوان می شود تبعات دارد.

 

به دنبال پیروزی مقابل صبا هستیم

 

فوتبال قابل پیش بینی نیست و درصد کمی برای قهرمانی داریم ولی سعی می کنیم بازی صبا را ببریم تا ببینیم دو مسابقه دیگر چطور می شود.

 

حالا وقت حرف زدن من است

 

ما واقعا در بین چهار تیمی که مدعی قهرمانی بودند در داوری مشکل داشتیم. الان باید حرفم را بزنم. یک روزی در مورد داوری صحبت کردم ولی به من حمله شد. در بازی استقلال خوزستان یک خطا نگرفتند که آمد و گل شد. بازی پرسپولیس و نفت یک پنالتی برای ما نگرفتند. بازی هفته قبل مقابل تراکتورسازی گل اول حریف خطا بود. اگر این امتیازها را می گرفتیم فردا جشن قهرمانی را برپا می کردیم.

 

می‌گویند چرا از خودم دفاع نمی‌کنم

 

مربی هستم که همه می‌گویند چرا از خود دفاع نمی کنی ولی حالا جا دارد از مسئولان و هوادران تشکر کنم و بگویم ما از داوری لطمه خوردیم. بازی نفت گفتم داوری به ما ضربه می زند اما کمیته انضباطی ما را جریمه کرد. ما هدف‌گذاری کردیم و اگر چهار کارشناس بررسی و نظر بدهند و بدانند وسط راه مشکلات چقدر به ما ضربه زد اوضاع ما را متوجه خواهید شد. همه می‌دانند شرایط چطور بود. چشمی از بهترین های ما بود که وسط فصل از دست دادیم و بعد بازیکن خارجی ما مصدوم شد. آن سال هم که به خاطر یک امتیاز قهرمان نشدم همین مصدومیت ها به ضرر ما شد. مجموعه استقلال تلاش کرده بهترین نتایج رقم بخورد و جا دارد از آنها تشکر کنم.

 

زمان شما تیم نیاز به شوک نداشت؟

 

بحث جانشین من برای رسانه‌ها است چون قرارداد دو ساله دارم. اگر بخواهم جدا شوم خواسته خودم است وگرنه بحث اخراج خواهد بود. مدیران از ما حمایت کردند ولی همین دوستان که می‌گویند تیم به شوک نیاز دارد سال های قبل چهارم، پنجم شدند و نتیجه نگرفتند. گاهی در تفکرات برخی که در باشگاه بودند و حالا نیستند تعجب می کنم. چرا در باخت دربی های شما و ششمی شما تیم شوک نداشت و حالا شوک نیاز دارد؟

 

سکه نداریم بین تیم‌ها پخش کنیم

 

پروپجیچ و شیحی مصدومان ما هستند و محروم نداریم. با همه این تفاصیل کار نداریم چه کسی هست یا نه و فقط به فکر برد بازی فردا خواهیم بود. سکه هم نداریم بین تیم های دیگر پخش کنیم و با این وضعیت کار خودمان را انجام می دهیم. توکلمان به خدا است و امیدواریم به موفقیت برسیم.

 

دیدگاه‌ها