کد خبر : 1325354 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 20:16 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی: از قهرمانی استقلال خوزستان خوشحالم

سرمربی استقلال تهران از قهرمانی استقلال خوزستان ابراز خوشحالی کرد.

مظلومی: از قهرمانی استقلال خوزستان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی مقابل صبای قم گفت: بازی نفس گیری بود. تیم صبا راحت تر بازی می کرد. آنها استرس نداشتند ولی خدا را شکر توانستیم به هدفمان که اول فصل بود برسیم.

 

صبا هر چیزی در توانش بود ارائه کرد و نمایش جوانمردانه‌ای داشت.

 

او ادامه داد: با اتفاقات ورزشگاه های دیگر سعی در حفظ کسب سهمیه آسیایی داشتیم. از حالا برای کسب قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنیم.

 

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما جام قهرمانی را پیش رو داریم اما برای رسیدن به موفقیت های بیشتر نیاز به مهره های بیشتری داریم. چشمی و چند نفر دیگر را از دست داریم که نیاز به جایگزین داریم.

 

مظلومی تصریح کرد: برنامه ریزی ما جوانگرایی و کسب سهمیه آسیایی بود. جوانان ما می توانند آینده استقلال باشند. تیمی که دو سال کسب سهمیه آسیایی نداشت برای رسیدن به آن تلاش می کردیم. از بازیکنان با تجربه تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. قهرمانی استقلال خوزستان را به آبی دلان و ویسی و خوزستانی ها تبریک می گویم. از قهرمانی استقلال خوزستان خوشحال هستم چرا که خودمان قهرمان نشدیم یکی از هم نام های ما قهرمان شد.

 

او اضافه کرد: زمان کمی برای بستن استقلال داشتم. استقلالی هستم و می مانم و دنبال این نیستم تیم را زمین بزنم. هیئت مدیره هر تصمیمی برای ما بگیرند قبول می کنم ولی من دو سال قرارداد بستم.

 

مظلومی خاطر نشان کرد: اگر یک مربی بد شانس در ایران باشد من هستم. چند بازیکن ما آسیب دیدند و مثل آن فصل که قهرمان نشدیم شد. چشمی، کرار، ریوالدو و شیحی را از دست دادیم. روی شیحی حساب ویژه ای باز کرده بودیم ولی او را هم نتوانستیم استفاده کنیم و با دست خالی به جنگ دیگر تیم ها می رفتیم. این بضاعت استقلال بود.

دیدگاه‌ها