کد خبر : 1325420 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 21:33 | 203.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از هجوم به صفحه شخصی؛

گل محمدی آخرین قربانی مجازی لیگ (عکس)

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از اینکه موفق نشد با پیروزی مقابل استقلال خوزستان موجب قهرمانی پرسپولیس شود، مورد حمله طرفداران این تیم قرار گرفت.

گل محمدی آخرین قربانی مجازی لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین و آخرین روز لیگ پانزدهم فوتبال ایران با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید تا با مشخص شدن رتبه نهایی تیم ها از استرس و هیجان آنها کاسته شود. اما روز آخر بسیار پیچیده شد چرا که چند تیم برای رسیدن به رتبه دلخواه سرنوشت آنها دست خودشان نبود.


یکی از آن تیم ها پرسپولیس بود که برد تنها راه قهرمانی آنها محسوب نمی شد و باید منتظر لغزش استقلال خوزستان می ماندند. خوزستانی ها باید با نتیجه تساوی یا باخت بازی را به اتمام می رساندند که برد پرسپولیس باعث قهرمانی آنها شود اما این اتفاق از جانب ذوب آهن رخ نداد و برد 2 بر صفر خوزستانی ها را به قهرمانی رساند.

 


پرسپولیسی ها دل به قلب سرخ گل محمدی بسته بودند تا تیم او با شکست استقلال خوزستان شرایط را برای قرمزپوشان تهرانی فراهم کند اما این اتفاق رخ نداد و تیم گل محمدی مثل بسیاری از تیم های لیگ برتری مقابل شاگردان ویسی شکست خوردند. البته گل محمدی از تمام مهره های خود برای حضور در این بازی استفاده نکرد و به نظر می رسید تمرکز بیشتری برای قهرمانی آسیا دارد که همین مساله باعث هجوم طرفداران پرسپولیس به صفحه شخصی او شد.


اعتراضات پی در پی و نظرات توهین آمیز دلیلی شد تا یحیی گل محمدی تمام پست های اینستاگرام خود را پاک کند و آن را ببندد. لیگ پانزدهم هم قربانی مجازی داشت و در آخرین روز آن سرمربی ذوب آهن با نظرات معترضانه رو به رو شد.

دیدگاه‌ها