کد خبر : 1325440 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 22:08 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

رودولفو: می‌توانستیم سوم شویم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان کرد که اگر تیمش در بازی‌های قبلی عملکرد بهتری داشت، می‌توانست با رتبه سوم لیگ را به پایان برساند.

رودولفو: می‌توانستیم سوم شویم

به گزارش "ورزش سه"،  رودولفو لوئیز کوریا مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که به جای قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی با استقلال اهواز شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این بازی مقداری زمان برد تا خودمان را در زمین پیدا کنیم اما پس از اینکه گل اول و دوم را زدیم، خیلی بهتر شدیم و بازیکنانمان بیشتر به دنبال گل‌های بعدی بودند.


وی افزود: به همه بازیکنانمان به خاطر این نتیجه خوب تبریک می‌گویم. ما قبل از این بازی می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و رتبه سوم را کسب کنیم اما با این حال از تلاش بازیکنانمان راضی هستیم.


مربی پرتغالی تراکتورسازان درباره مشکلات تیم تراکتورسازی و در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث شد تا تیمش نتواند رتبه بهتر از چهارمی را کسب کند، اذعان داشت: ما در ابتدای فصل شروع خوبی نداشتیم که این موضوع تأثیر زیادی در روند کاری‌مان داشت و با اینکه در پایان فصل توانستیم نتایج خوبی بگیریم اما انرژی زیادی از دست دادیم تا به وضعیت کنونی برسیم و همین سبب گردید تا نتوانیم رتبه‌ای بهتر از چهارمی را کسب کنیم.


وی تأکید کرد: شروع ضعیف در ابتدای فصل و مشکلاتی که داشتیم، انرژی زیادی از ما گرفت تا به این روند خوب برسیم. همچنین ما درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بودیم که این دو مسئله ما را از رسیدن به جایگاه خوب در لیگ برتر محروم کرد.


رودوفلو در عین حال خاطرنشان کرد: ما در آسیا به عنوان تیم اول صعود کردیم که در تاریخ تراکتورسازی همیشه ماندگار خواهد شد.


وی همچنین با اشاره به افتخارات قلعه نویی در لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: تجربیاتی قلعه نویی را کمتر کسی در فوتبال ایران دارد و من افتخار می‌کنم که با ایشان کار می‌کنم.


مربی تراکتورسازی در خصوص ناکامی تیمش در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و برنامه تیم برای بازی با النصر، گفت: ما قبل از اینکه در مورد کسب سهمیه صحبت کنیم باید ببینیم در جام حذفی چه می‌شود، چون امکان دارد استقلال در این جام قهرمان شود و ما آسیایی شویم. الان دو بازی با النصر داریم که شرایط کاملا متفاوتی دارد و به همین دلیل بازیکنان تیم بلافاصله پس از پایان بازی در زمین ریکاوری کردند.


وی تصریح کرد: بازی‌های لیگ تمام شد و ما از الان به فکر بازی با النصر هستیم و باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم که هدف بعدی ما هست.


رودولفو در خاتمه در رابطه با تاکتیک تیمش در بازی با استقلال اهواز و اصرار بر حرکت از جناحین، بیان داشت: ما به دو علت از جناحین حرکت کردیم، اول اینکه شرایط بازی به گونه‌ای پیش می‌رفت که با شناختمان از تیم حریف، برای رسیدن به گل مجبور به این کار بودیم و دلیل دوم نیز غیبت رفیعی بود که موجب شد تا ما کیانی را عقب‌تر بیاوریم و ایرانپوریان و آقایی را در کناره‌ها به کار بگیریم.

دیدگاه‌ها