کد خبر : 1325858 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 10:46 | 20.3K بازدید | 5 دیدگاه

راحت می‌توانستیم قهرمان شویم

عشوری: یک بازیکن النصر 25 میلیارد قیمت دارد

هافبک تیم تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد تیمش می توانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد که با بدشانسی آن را از دست داده است.

عشوری: یک بازیکن النصر 25 میلیارد قیمت دارد

سینا عشوری درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز، از دست رفتن شانس سهمیه آسیایی، بازی با النصر امارات، شرایطش برای فصل آینده و برخی مسائل دیگر گفت و گویی را با "ورزش سه" انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


افسوس می خوریم


ما بازی با استقلال اهواز دنبال تفاضل گل بالا بودیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم. با این حال بدشانس هم بودیم که نتوانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. مقصر اصلی در این باره خودمان هستیم. ما خیلی راحت امتیازات چند بازی را از دست دادیم و حالا جز افسوس چیزی برایمان باقی نمانده است. ما اگر کمی دقت کرده بودیم الان قهرمان بودیم اما انگار قسمت نبود.


امیدوارم استقلال قهرمان شود


از حالا برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم تا استقلال قهرمان حذفی شود و ما آسیایی شویم. واقعا راحت می توانستیم قهرمان شویم اما این اتفاق نیفتاد. البته به تیم استقلال خوزستان هم تبریک می گویم که نشان دادند نظم خوبی دارند و با برنامه جلو آمدند. هرچه بوده لیگ تمام شده و از حالا باید به فکر مسابقات فصل آینده باشیم.


یکی از بهترین سال های ورزشی ام بود


به طور کلی فصل خوبی را سپری کردم. بعد از 8، 9 ماه محرومیت از فوتبال، در هفته های ابتدایی لیگ پانزدهم بدنم سرحال نبود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و طوری پیش رفت که یکی از بهترین سال های فوتبالی ام رقم بخورد. از شرایطم راضی ام و امیدوارم در دو بازی آینده نیز برای تراکتورسازی مثمرثمر باشم.


برخی نسبت به من محبت داشتند


در روزهای گذشته شنیدم برخی از اهالی فوتبال نسبت به من لطف داشتند و مرا مورد تمجید قرار دادند. از این عزیزان ممنونم و خداراشکر می کنم که توانستم طوری کار کنم که هواداران فوتبال راضی باشند.


یک بازیکن النصر 25 میلیارد قیمت دارد


بازی بسیار سختی با النصر داریم. النصر فقط یکی از بازیکنانش به نام نیلمار 25 میلیارد تومان قیمت دارد. کارمان دشوار است اما به دنبال این هستیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم. امیدوارم در این راه موفق باشیم.


هنوز با ذوب آهنی ها حرف نزدم


سربازی من بعد از دو بازی آینده با النصر تمام می شود. در حال حاضر به هیچ چیز دیگری جز موفقیت با تراکتورسازی فکر نمی کنم. من با ذوب آهن نیم فصل قرارداد دارم اما هنوز هیچ صحبتی با مسئولان این باشگاه انجام ندادم. انشاءالله بعد از پایان فصل با ذوب آهنی ها صحبت می کنم و با هم تصمیمی می گیریم که هم به سود باشگاه ذوب آهن باشد و هم به سود من.

دیدگاه‌ها