کد خبر : 1327077 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 13:55 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بنتکه: آینده ام در لیورپول مشخص نیست

کریستین بنتکه، مهاجم لیورپول عنوان کرد که آینده اش در این تیم مشخص نیست.

بنتکه: آینده ام در لیورپول مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، بنتکه در تابستان گذشته با 32 میلیون پوند از استون ویلا به لیورپول پیوست ولی تنها 10 گل در 42 بازی برای این تیم به ثمر رساند. در حالی که فصل بعد لیورپول در رقابت اروپایی حضور نخواهد داشت، ستاره بلژیکی گفت که مشخص نیست فصل اینده در کدام تیم توپ بزند.


او گفت:" فکر می‌کنم لیورپول با نقاط قوت و ضعفم من را خرید. البته که باید با سبک مربی هماهنگ شوم ولی حالا فصل تمام شده و می‌خواهیم با او صحبت کنیم و راه حلی برای فصل بعد پیدا کنیم. شکست در فینال برای ما خیلی ناراحت کننده بود زیرا فصل بعد فقط در لیگ برتر و جام های داخلی بازی خواهیم کرد و ما تیم خیلی بزرگی داریم. بنابراین بازی کردن در یک بازی در هر هفته سخت خواهد شد و مربی باید انتخاب انجام دهد. البته که شانس خیلی خوبی برای قهرمانی داریم زیرا لیورپول تیم بزرگی است ولی بدون حضور در اروپا نمی‌توانیم یک سال دیگر در تیم بمانیم.


می‌خواهم برنامه‌های مربی برای فصل بعد را ببینم. من تنها کسی نیستم که می‌خواهد این کار را انجام دهد. فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان می‌خواهند چنین کاری انجام دهند. من قراردادی 5 ساله بستم نه 1 ساله ولی می‌خواهم مربی را ببینم و درباره برنامه‌های فصل بعدش با او صحبت کنم."

دیدگاه‌ها