کد خبر : 1327159 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 20:19 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: باشگاه‌ها باید توجه ویژه‌ای به تیم ملی دانشجویان داشته باشند

به‌خاطرمظلومی‌وصالح‌درموردداوراظهارنظرنمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال دانشجویان از باشگاه‌ها و رسانه‌ها خواست توجه بیشتری نسبت به تیم ملی دانشجویان داشته باشند.

به‌خاطرمظلومی‌وصالح‌درموردداوراظهارنظرنمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فرشاد کرمی پس از تساوی 4 بر 4 تیم دانشجویان مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. از استقلال تشکر می‌کنیم که فرصت داد مقابلش بازی کنیم. تیم ملی دانشجویان بازی‌های حساسی در کره جنوبی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در پیش دارد و از باشگاه‌ها می‌خو اهیم که بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی دانشجویان قرار بدهند.

 

وی افزود: اگر بازیکنی که تجربه بین‌المللی ندارد در این مسابقات شرکت کند، نمی‌تواند به تیم ملی دانشجویان کمک کند. بسیاری از بازیکنان کره جنوبی از جی‌‌‌لیگ انتخاب می‌شوند. ما پیش ا ز بازی با استقلال تنها یک جلسه تمرین کرده بودیم و اگر به پتانسیلی که بازیکنان دانشجو دارند، توجه شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. امروز شاهد بودیم که بازیکنی چون محمد اوسانی 4 گل به ثمر رساند و علی فاطمی نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

 

سرمربی تیم ملی دانشجویان تصریح کرد: بازیکنان ما تحصیلکرده‌اند و از رسانه‌ها می‌خواهم توجه بیشتری به این تیم داشته باشند. ما تیمی در ایران نبوده که آن را شکست ندهیم. تیم ذوب‌آهن را دو بار در فولادشهر شکست دادیم. تنها قشری که توجه به تیم ملی دانشجویان داشته رسانه‌ها بودند. سیاست‌های وزارت علوم و همچنین فدراسیون دانشجویان کمک به این تیم است و از همه باشگاه‌ها می‌خواهیم که توجه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند.

 

کرمی درباره اعتراضش به داوری این بازی گفت: با توجه به اینکه بازی دوستانه است، نمی‌خواهم قضاوت کنم. پرسپولیس و استقلال را دوست دارم ولی نتیجه در طول بازی مشخص می‌شود. همان‌طور که دیدید پنالتی اول استقلال درست نبود.

 

وی در خصوص اینکه ظاهرا از داوری دیدار پرسپولیس و راه‌آهن ناراحت است، گفت:‌ صد درصد همین طور است. همه بازیکنان حتی تماشاگران پرسپولیس هم دیدند که پنالتی پرسپولیس درست نبود و با سرنوشت راه‌آهن بازی شد. اگر پرسپولیس پنالتی را نمی‌زد، راه‌آهن بایک گل این تیم را شکست می‌داد و در این بازی هم پنالتی استقلال درست نبود اما به خاطر اینکه مظلومی و مجید صالح را دوست دارم اظهار نظر خاصی نمی‌کنم.

 

سرمربی تیم دانشجویان در خصوص وضعیت خودش در تیم راه‌آهن عنوان کرد: من از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما از لیگ برتر پیشنهادی ندارم. اگر قرار باشد هدایت تیمی را برعهده بگیرم از ابتدا باید خودم آن را ببندم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها