کد خبر : 1328061 | 04 خرداد 1395 ساعت 16:45 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیغام رونالدو برای هواداران رئال مادرید

کریستیانو رونالدو امروز پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین، به دلیل مصدومیت مختصر مجبور به ترک زمین شد و این مساله همه رئالی ها را در آستانه فینال لیگ قهرمانان نگران کرد.

پیغام رونالدو برای هواداران رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتمام تمرین، زیدان در مصاحبه با خبرنگاران از جدی نبودن مشکل رونالدو گفت و خود این بازیکن نیز دقایقی پیش خیال هواداران رئال را به نوعی راحت کرد.

 

1114179

 

او در مورد وضعیت خود به خبرنگاران گفت:" مشکل کوچکی برایم در هنگام تمرین پیش آمد اما چیز خاصی نبود. خیال هواداران راحت باشد چون فردا یا پس فردا به شرایط خوب خودم بازخواهم گشت. از آنها می خواهم مثل همیشه پشتیبان ما بوده و به ما اطمینان داشته باشند."

 

شرایط رئال:" خیال من و دیگر بازیکنان آسوده است. به خوبی تمرین کرده ایم و مطمئنم که روز بازی فینال کاملا آماده خواهیم بود. در مسیر خوبی قرار داریم و در شرایط مطلوبی لالیگا را به اتمام رساندیم. برای اینکه پایان خوشی برای فصلمان بنویسیم، محکوم به پیروزی در بازی فینال هستیم. اگر این بازی را از دست بدهیم یک شکست بزرگ برای ما خواهد بود ولی برای پیروزی در این بازی، همه توانمان را خواهیم گذاشت."

 

تجربه در فینال ها:" خیلی وقت ها تجربه به کمک یک تیم در فینال می آید ولی همیشه تعیین کننده نیست. این یک بازی متفاوت است و اتلتیکو برای پیروزی به مصاف ما خواهد آمد ولی نمی توانیم چنین اجازه ای به آنها بدهیم. باید با تمرکز بالا وارد زمین شده و این بازی را ببریم. اطمینان دارم که چنین خواهد شد."

 

رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان:" رکوردشکنی نتیجه طبیعی تلاش و ممارست است. وسواس خاصی به این مساله ندارم. همین حالا هم این رکورد در اختیار من است؛ چه در فینال گل بزنم چه نه. مهمتر از رکوردشکنی من، پیروزی رئال است. هر چه از فصل گذشت، بهتر و بهتر شدم و حالا در بهترین زمان ممکن به فینال رسیده ام. شنبه در بالاترین سطح خودم خواهم بود. "

رونالدو هم اکنون با 16 گل زده، بهترین گلزن لیگ قهرمانان در فصل جاری بوده و با زدن دو گل دیگر در فینال، رکورد گلزنی خودش که فصل 2013-2014 به ثبت رسانده بود را خواهد شکست.

دیدگاه‌ها