کد خبر : 1328759 | 07 خرداد 1395 ساعت 17:10 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

تورس: می خواهیم تاریخ را از نو بنویسیم

فرناندو تورس، فردا می تواند به آرزوی دوران کودکی خود دست یابد و آن چیزی نیست جز قهرمانی در چمپیونزلیگ با تیم محبوبش اتلتیکو.

تورس: می خواهیم تاریخ را از نو بنویسیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در میلان، اتلتیکو و رئال در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. اتلتیکو که دو سال پیش در لیسبون فینال را به رئال واگذار کرد، به بازی فردا به عنوان فرصتی برای انتقام و نیز کسب اولین عنوان قهرمانی اروپای تاریخش نگاه می کند.

 

1114926

 

فرناندو تورس که با چلسی سال 2012 موفق به کسب این عنوان شده، در مورد بازی فردا به خبرنگاران گفت:" این بازی مهم ترین، خاص ترین و حساس ترین بازی همه دوران فوتبال من است.کسب افتخار با باشگاهی که از کودکی هواداراش بودم و حالا برایش بازی می کنم، مهم تر از همه عناوین و افتخاراتی است که تاکنون کسب کرده ام. با تیم ملی و چلسی قهرمان شده ام اما قهرمانی با اتلتیکو چیز دیگری است.

رئال باشگاه بزرگی است و از بهترین های دنیا. بازی با این تیم در فینال به ما انگیزه بیشتری برای تاریخ سازی می دهد. این یک قدم رو به جلوی دیگر برای این گروه است که 4 سال اخیر فوق العاده کار کرده است. فرصتی بی نظیر برای کسب مهمترین افتخار باشگاهی که تاکنون بدان دست نیافته ایم و نوشتن برگ جدیدی در تاریخ اتلتیکو پیش رویمان قرار دارد. فردا می خواهیم تاریخ جدیدی برای اتلتی بنویسیم."

دیدگاه‌ها