کد خبر : 1328918 | 08 خرداد 1395 ساعت 10:45 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

شرافتم را به خاطر فوتبال زیرپا نمی گذارم

بهروان : ذوب آهن و گل محمدی صبور باشند

خیلی ها می گویند اگر قرار به خط خوردن بازیکنان استقلال و ذوب آهن بود چرا سازمان لیگ برتر دیدار پایانی جام حذفی را به عقب نیانداخت تا ذوب آهن بیشتر استراحت کند؟

بهروان : ذوب آهن و گل محمدی صبور باشند

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در این باره می گوید: روز دهم خرداد روز آغاز فیفا است و ما طبق قانون اجازه نداریم که بازی های باشگاهی را در این روز برگزار کنیم.  فدراسیون فوتبال ارمنستان هم به باشگاه استقلال نامه زده بود که مگویان را از روز دهم خرداد می خواهد. از سویی برنامه تیم ملی این بود که روز دهم خرداد به سوی مقدونیه پرواز کند و عملا هر کس دیگری هم جای ما برنامه ریزی می کرد باید این بازی را روز نهم برگزار می کرد. اما من اگر می دانستم کی روش قرار است بازیکنان استقلال و ذوب آهن را خط بزند و آنها را همراه خود به مقدونیه نبرد حتما طی مذاکراتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فیفا مجوز برگزاری این بازی در روزهای فیفا را می گرفتم. خدا شاهد است که از خط خوردن بازیکنان استقلال و ذوب آخن خبر نداشتم و کی روش در این باره چیزی به من نگفته بود. من اهل دروغ نیستم و شرافت خود را به خاطر فوتبال زیر پا نمی گذارم!

 


غلامرضا بهروان حرفهایش را این گونه ادامه داد: سعید آذری و یحیی گل محمدی و در مجموع تیم ذوب آهن سرمایه های این فوتبال هستند و حفظ قداست آنها برعهده سازمان لیگ برتر است. ما به دنبال آزار و اذیت هیچ کس نیستیم و از این کار هیچ کس سود نمی برد اما اکنون خواهش من این است که باشگاه ذوب آهن با سعه صدر و صبوری با این ماجرا برخورد کند. ما دیشب تا ساعت دو بامداد مشغول انجام کارها در خرمشهر بودیم و اکنون هم که با شما صحبت می کنم در استادیوم هستم. در خرمشهر همه ارگانها برای برگزاری یک بازی خوب بسیج شده اند و حیف است با این حرف ها موجب آزار و اذیت یکدیگر شویم. من اگر نیت اذیت و آزار ذوب آهن را داشته باشم آب را در هاون می کوبم در حالی که به ارواح خاک مادرم هر آنچه که گفتم صادقانه بوده است و برای شخص بنده استقلال و ذوب آهن هیچ تفاوتی ندارد.

دیدگاه‌ها