کد خبر : 1329294 | 09 خرداد 1395 ساعت 12:41 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

سئوالی که جواب نداشت

طراح کاپ حذفی ایران، خرد جمعی!

جامی که برای اهداء به قهرمان جام حذفی در نظر گرفته شده متفاوت با جام هایی پشین اهدایی در فوتبال باشگاهی ایران است و شبیه سپر قهرمانی بوندس لیگا ست .

طراح کاپ  حذفی ایران، خرد جمعی!

به گزارش "ورزش سه"، برای این جام  نزدیک به 7 تا 8 میلیون تومان هزینه شده و گفته می شود  هر دو باشگاه تقاضا کرده اند که از طراح آن تقدیر شود.


سعید فتاحی، مسئول برگزاری لیگ برتر در باره این جام می گوید:« از حدود نه ماه پیش درگیر طراحی این جام شدیم. بعد از این که تصمیم به برگزاری دیدار در خرمشهر گرفته شد تصمیم به طراحی جامی گرفتیم که متفاوت با جام های پیشین و در عین زیبایی نماد مقاومت و دلاوری مردانی باشد که با خون خود خرمشهر را زنده نگه داشتند و در این مسیر مجموعه سازمان لیگ برتر از جمله غلامرضا بهروان و حجت الله بهمنی  و...هم زحمات زیادی را متحمل شدند.»

همچنین حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر می گوید :مجموعه ای از نظریات برای طراحی این جام اعمال شد. پس به نظر می رسد این جام طراح اصلی و مشخصی ندارد.


جالب اینکه بنا به گفته غلامرضا بهروان قرار است جام اصلی به همراه پیراهن دو تیم و توپ بازی با امضای کلیه اعضای دو تیم، سوت و کارت داور و... به موزه خرمشهر اهداء شود و جامی که به تیم قهرمان اهداء می شود جام بدل خواهد بود. مدال هایی هم که این بار برای اهداء به تیم قهرمان در نظر گرفته شده است با طراحی خاص و متفاوتی به نسبت دوره های گذشته است که در مراسم رونمایی از مدال ها همانند جام به استقبال مواجه شده است.

دیدگاه‌ها