کد خبر : 1329320 | 09 خرداد 1395 ساعت 13:44 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده: منتظر یک بازی زیبا هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: منتظر یک بازی زیبا و جوانمردانه در فینال جام حذفی هستیم.

افشارزاده: منتظر یک بازی زیبا هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بهرام افشارزاده، درباره سفرش به استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به بازی حساس جام حذفی در خرمشهر نیاز بود که حتما به استان خوزستان سفر کنم. امروز هم یک روز استثنایی برای باشگاه‌های استقلال‌تهران و ذوب‌آهن است، چرا که بازی فینال جام‌حذفی است و من هم به این‌جا آمدم که هم بازی را تماشا کنم و هم این‌که سرکشی به برخی از پروژه‌های آماده افتتاح این استان داشته باشم تا گزارشی را برای وزیر ورزش و جوانان آماده کنم تا هر چه زودتر به این استان بیاید و 56 پروژه بسیار مهم و ارزنده این استان را افتتاح کند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: این 56 پروژه آماده افتتاح، بسیار عالی و سنگین هستند که به نظرم سفر وزیر به این استان باید هر چه زودتر انجام شود تا این کار بزرگ انجام شود و نوجوانان و جوانان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

 

مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش پروژه‌ها را برای وزیر آماده می‌کنم و احساس می‌کنم وزیر هم حتما با توجه به گزارشی که تهیه می‌کنم و بسیار هم مطلوب است، در اسرع وقت برای افتتاح این پروژه‌ها به این‌ استان بیاید.

 

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بی‌پولی‌ای که در ورزش بوده، اقدامات مثبتی داشته است، آیا وزارت در نظر دارد بودجه‌ای برای چنین استان‌های فعالی در نظر بگیرد؟ عنوان‌ کرد: کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان کارهای بسیار مثبتی انجام داده و مدیرکل فعال و ساعی است و مطمئن باشید در بودجه‌های سال جاری حتما با توجه به فعالیتی که او دارد و گزارشی که تهیه خواهم کرد، بودجه‌ای برای پیشبرد کار و تکمیل پروژه‌های‌شان پیش‌بینی خواهد شد.

 

افشارزاده در پایان در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌تان از نتیجه بازی فینال جام‌حذفی چیست؟ گفت: خدا می‌داند و امیدوارم بازی خیلی خوب، شرافتمندانه، جوانمردانه و منصفانه‌ای باشد. ما منتظر یک بازی زیبا هستیم.

 

 

دیدگاه‌ها