کد خبر : 1329362 | 09 خرداد 1395 ساعت 16:15 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایسکو: اگر رئال بخواهد می مانم

ورود زیدان به رئال و متحول شدن این تیم که به قهرمانی اروپا نیز ختم شد باعث شده تا هیچ بازیکنی از حضور در رئال اظهار نارضایتی نکند.

ایسکو: اگر رئال بخواهد می مانم

به گزارش "ورزش سه"، حتی بازیکنانی که سابق بر این در رئال فیکس بازی می کردند ولی حالا تبدیل به نیمکت نشین شده اند نظیر خامس و ایسکو نیز دوست دارند فصل بعد زیر نظر زیدان در رئال به کار ادامه دهند.

 

1115821

 

ایسکو که شب گذشته در نیمه دوم به جای تونی کروس به زمین آمد و فرصت بازی در فینال نصیبش شد، به خبرنگاران گفت:" بازی بسیار سخت و دشواری بود. زجر کشیدیم و سختی کشیدیم تا قهرمان شویم و ارزشش را داشت. قهرمانی در چمپیونزلیگ واقعا دشوار است و نیاز به اتحاد تیمی بالا دارد. به این تیم و از اینکه بازیکن رئال هستم احساس غرور می کنم. این مجموعه شایسته این قهرمانی و قهرمانی های بیشتر است."

 

ماندن در رئال:" امیدوارم اینطور شود. اگر باشگاه مرا بخواهد در رئال خواهم ماند. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و امیدوارم قهرمانی های ما تداوم داشته باشد. با زیدان این امر شدنی است و او در این فصل کار فوق العاده ای انجام داد.

تلاش تا اخرین ثانیه در DNA رئال است و ما این را در لالیگا نشان دادیم. در لیگ قهرمانان نیز برابر حریفانی دشوار قرار گرفتیم که برای ما دردسرهای زیادی درست کردند اما خدا را شکر که در نهایت جام را به برنابئو آوردیم."

.

دیدگاه‌ها