کد خبر : 1329548 | 10 خرداد 1395 ساعت 00:55 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: بازی بزرگی را بردیم

سرمربی ذوب اهن با توجه به دومین قهرمانی پیاپی اش در جام حذفی، این جام را شایسته تیمش دانست.

گل محمدی: بازی بزرگی را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در پایان دیدار با استقلال درباره شرایط تیمش در این بازی گفت: بازی بزرگی را بردیم. با توجه به شرایط سختی که داشتیم. در این شرایط آب و هوایی سخت توانستیم این جام را ببریم.
وی در مورد تعویض هایش نیز اینطور توضیح داد: تمام تعویض های ما به خاطر خستگی و گرفتگی عضلات بازیکنان بود. خدا را شکر بازیکنان توانستند تحمل کنند.


گل محمدی در ادامه این جام را به خانواده بازیکنانش و همچنین کارگران کارخانه ذوب تقدیم کرد و گفت: جا دارد این جام را به هواداران و کارگران ذوب آهن تقدیم کنیم. به طرفدارانی که از پرسپولیس صنعت نفت. در خطه شهدا هستیم و این جام را به جانبازان و شهدا تقدیم می کنم. دوست دارم این جام را به جانباز عزیز پرسپولیس موسی سلامت تقدیم کنم.


او در مورد حریف شان در فینال نیز گفت: شرایط بهتری نسبت به ما داشتند و فرصت داشتند روی تیم ما کار کنند. 120 دقیقه برای رسیدن به جام جنگیدند و بازی جوانمردانه ای انجام دادند.


یحیی در مورد ضربات پنالتی و خاطره اش از پنالتی ای که در جام ملت های آسیا برابر چین از دست داده بود گفت: گذشته و چیزی نمی گویم. خودم این را تجربه کرده بودم. هم به عنوان بازیکن و هم مربی این تجربه را داشتم و واقعا سخت است.

دیدگاه‌ها