کد خبر : 1329681 | 10 خرداد 1395 ساعت 13:48 | 42K بازدید | 5 دیدگاه

پایان داستان پرویز آبی‌ها شیرین نشد (عکس)

پرویز مظلومی که امیدوار بود با جام حذفی شرایط را به سود خود کند در این راه ناکام ماند تا دوری استقلال از جام همچنان ادامه یابد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو فصل ناکامی آبی ها به همراه امیر قلعه نویی، آبی ها که با پرویز مظلومی خاطرات خوشی از دربی ها داشتند بار دیگر به او متوسل شدند و او نیز با حضور روی نیمکت این تیم در اولین گام کنایه ای روانه سرمربی سابق کرد و ادعا کرد حداقل در دربی ها نمی بازد.


اما تمام اتفاقات در این فصل به ضرر استقلال رقم خورد و تنها خوشبختی آنها بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سهمیه چهارم است.


پرویز آبی ها دربی را باخت، در جدال با مدعیان جام کوتاه آمد و در نهایت هم جام حذفی را به حریف خسته اش در ماراتنی 120 دقیقه ای واگذار کرد تا هیچ آوردگاهی برای این تیم در این فصل نداشته باشد. بازی های کسل کننده استقلال درمقطعی از فصل حتی صدای سکوهای این تیم را هم بلند کرد تا مظلومی این روزها و بعد از شکست هایش تنهاتر از همیشه شود و آرا برای کنار گذاشتنش از نیمکت این تیم بیش از هر چیز دیگری باشد و دنیای پرویز تلخ شود.


باید دید در جلسه هیات مدیره استقلال او موفق خواهد شد نظر را برای ابقایش جلب کند یا برنامه های آلترناتیوهایش پربارتر است.

 

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها