کد خبر : 1329711 | 10 خرداد 1395 ساعت 15:01 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی پور: هنوز چیزی تمام نشده است

قهرمانی پیاپی در جام حذفی، اتفاقی نیست

هافبک ذوبی ها معتقد است با قهرمانی در جام حذفی هیچ چیز تمام نشده است و باید ذوب آهن، خود را قدرتمندتر کند تا بتواند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری نسبت به امسال کسب کند.

قهرمانی پیاپی در جام حذفی، اتفاقی نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور در رابطه با قهرمانی در جام حذفی و حضور مجدد ذوبی ها در آسیا می گوید: در سال های اخیر همه ارکان تیم دست به دست هم دادند تا ذوب آهن بهترین نتیجه را بگیرد، مدیریت، مربیان، بازیکنان و ... همه تلاش خود را به کار بستند تا کسب نتایج خوب ذوب آهن ادامه دار باشد و به لطف خدا همین اتفاق هم افتاد.


او ادامه داد: مطمئن باشید دو بار پیاپی قهرمان جام حذفی شدن اتفاقی نیست و شرایط یک تیم باید از همه نظر کامل باشد تا این اتفاق بیفتد. خدا هم به ما عنایت داشت و موفق شدیم دو سال پیاپی قهرمان جام حذفی شویم اما هیچ چیز تمام نشده است و باید خودمان را قدرتمندتر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری نسبت به امسال کسب کنیم.


مهدی‌پور در مورد شرایط خود برای فصل آینده گفت: من تا دو سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم. در این تیم شرایط از همه نظر خوب است و بستر خوبی برای جوانان فراهم شده است و امیدوارم اعتمادی که به ما شده است را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

 

دیدگاه‌ها