کد خبر : 1329764 | 10 خرداد 1395 ساعت 17:16 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

با تغییری به موقع مقابل کانادا؛

برگ برنده لوزانو چه کسی بود؟ (عکس)

بازی 2 بر صفر باخته مقابل کانادا با تغییراتی از سوی لوزانو همراه بود که در نهایت به برد 3 بر 2 منجر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران حالا صدرنشین مسابقات انتخابی المپیک ریو در توکیو است و توانسته عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم های آسیایی داشته باشد به طوریکه حالا ایران تنها تیم بدون شکست مسابقات تا پایان روز دوم است. با این حال ایران در بازی دوم مقابل کانادا تا مرز شکست هم رفت و 2 ست ابتدایی را به حریف واگذار کرد اما چند تغییر به موقع و بازگشت بازیکنان از لحاظ روحی به بازی کار را در پایان به سود ایران کرد.


حضور فرهاد قائمی به جای میرزاجانپور و دو تعویضه های به موقع مهدوی و محمودی جواب داد تا لوزانو در این بازی تاکتیکی پیروز باشد اما برگ برنده لوزانو در این دیدار همانی بود که کمتر کسی فکر می کرد بتواند با حضورش تا این حد موثر باشد. مهدی مرندی، ستاره بازی با کانادا بدون هیچ راکت تعویضی به جای ظریف به زمین آمد تا بازی همانی شود که لوزانو می خواهد. بهبودی در دریافت اول، رساندن توپ های سالم به دست پاسور، توپگیری های به موقع در حین بازی، حمایت های پی در پی از اسپکرها و ارسال پاس های سرگردان مثل یک پاسور در توپ های برگشتی همان مشکلی بود که او رفع کرد تا بازی بسیار روان به سود ایران شود.


قبل از شروع این مسابقات یکی از ابهامات ترکیب لوزانو نظر او درباره لیبرو ایران بود که او می خواهد از ظریف استفاده کند یا مرندی؟ از یک طرف ظریف در سال های اخیر جای خود را به حق در تیم ملی مستحکم کرده بود اما کواچ او را از ترکیب خود کنار گذاشت تا مرندی لیبرو اصلی تیم ملی شود. مرندی هم در حد یک ستاره در تیم ملی درخشید تا کار لوزانو برای انتخاب لیبرو اول سخت شود اما او هر دو بازیکن را به خود به توکیو برد و در بهترین زمان ممکن استفاده کرد تا دولیبرو ستاره های ایران مقابل استرالیا و کانادا باشند.

 

1116234

 

1116235

دیدگاه‌ها