کد خبر : 1330060 | 11 خرداد 1395 ساعت 16:48 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی حرف آخر را زد

خلیل‌زاده تا نیم‌فصل سپاهانی است

سرمربی جدید سپاهان که در همایش کانون مربیان حضور یافته بود درباره آخرین وضعیت خلیل زاده و نویدکیا صحبت کرد.

خلیل‌زاده تا نیم‌فصل سپاهانی است

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که بعد از قهرمانی به همراه استقلال خوزستان به تیم سپاهان ملحق شده، امروز در واکنش به سوالی درباره شرایط تیم جدیدش گفت: از شرایط فنی تیم رضایت دارم و اطمینان می دهم که تیم خوبی در فصل جدید خواهیم داشت.


ویسی که گفته می شود به طور غیرقانونی با کولیبالی قرارداد عضویت در سپاهان را امضا کرده و با واکنش استقلال خوزستانی‌ها همراه شده بود در این باره توضیح داد: احترام زیادی برای پورکیانی قایل هستم اما به هر حال فوتبال حرفه ای است. کولیبالی می خواست با تیم دیگری قرارداد ببندد و این تیم در نهایت سپاهان بود که توانست او را جذب کند و مطمئن باشید مدافع سابق استقلال خوزستان بازیکن تیم ما خواهد بود.


سرمربی سپاهان اصفهان شرایط محرم نویدکیا و موضع اش در این باره گفت: بازیکن سالاری را به هیچ عنوان قبول ندارم و مطمئن باشید در تیم ما جایی نخواهد داشت. محرم بچه خوبی است و نمی دانم چه پیش آمده است.  امیدوارم که نویدکیا همان محرم سابق باشد. بی احترامی به پیشکسوتان قابل قبول نیست و هنوز درخصوص این بازیکن تصمیم نگرفته ام.


ویسی درباره شجاع خلیل زاده و پیشنهاد های مختلف او نیز گفت: خلیل زاده را با هیچ چیزی عوض نمی کنم، در نیم فصل اگر خودش دوست داشت جدا شود وگرنه همچنان در جمع ما باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها