کد خبر : 1330221 | 12 خرداد 1395 ساعت 10:43 | 61.4K بازدید | 2 دیدگاه

کرمی: پرسپولیس عبدی انگلیسی بازی می‌کند

عصر امروز تیمهای ملی دانشجویان و پرسپولیس "ب" برای دومین بار در استادیوم دانشگاه شهید بهشتی به میدان می‌روند.

کرمی: پرسپولیس عبدی انگلیسی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد کرمی در این مورد گفت: تیم ملی فوتبال دانشجویان این هفته تعداد زیادی از بازیکنانی که در مسابقات دانشگاهی شناخته شده بودند را به اردو دعوت کرد و در حال ارزیابی آنها در شرایط مسابقه هستیم، هفته آینده نیز با تعاملی سازنزه که با یکی از دانشگاههای بزرگ کشور خواهیم داشت از پتانسیل های آنها نیز بیشتر استفاده خواهیم کرد و دانشجویان بیشتری به اردو دعوت خواهند شد.


کرمی در مورد تشکیل تیم پرسپولیس ب نیز گفت: این یک حرکت نوین و پیشرفته است که باشگاه پرسپولیس انجام داده است و بانی آن نیز آقای عبدی بوده است. تمامی باشگاههای بزرگ دنیا تیم ب دارند و این تیم در رده‌های پایین‌تر بازی می‌کند و وظیفه آن پرورش بازیکنان برای انتقال به تیم اصلی و پشتوانه سازی است.


تیم پرسپولیس ب بسیار با انگیزه و منظم بازی می‌کرد و صادقانه بگویم که از زمان تشکیل تیم ملی دانشجویان برای اولین بار در داخل ایران به چالش کشیده شدیم و بازی بسیار سختی بود، تیم ما در مقابل تیم های بزرگ حتی تیم ملی آذربایجان این قدر اذیت نشده بود و به سختی توانستیم نتیجه را مساوی کنیم.به قول معروف تیم آقای عبدی انگلیسی بازی میکرد و در دفاع و حمله بسیار منظم بودند.


کرمی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه، که نظر شما در مورد شایعه آقازاده بودن بازیکنان تیم پرسپولیس ب گفت: متعجبم از این جو مسموم، در این فوتبال هر کسی که زحمت میکشد و عاشقانه و پاک کار میکند باید این فشارها را تحمل کند و این عادلانه نیست، به یک مربی سالم میگویند از بازیکنان پول میگیرد ، به یک مربی که تیمش با یک مشت جوان قهرمان ایران شده میگویند تداوم مهم است ، به یک مربی معلم زحمتکش میگویند جادوگر دارد و به یک مربی که با زحمت زندگیش وا وقف جوانان کرده میگویند متمول است! حسین عبدی یک فرد دانشگاهی و تحصیلکرده است و به سختی توانسته است به بالاترین مدارج مربیگری اروپا برسد، بهتر است بجای تخریب دنبال سازندگی باشیم.

دیدگاه‌ها