کد خبر : 1330293 | 12 خرداد 1395 ساعت 14:29 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

لهستان صدر جدول والیبال را حفظ کرد

تیم ملی والیبال لهستان با برد مقابل چین تعادل در رقابت تیم های آسیایی را حفظ کرد چرا که در غیر این صورت چینی ها فاصله زیادی با سایر تیم های این قاره می گرفت.

لهستان صدر جدول والیبال را حفظ کرد

به گزارش "ورزش سه"،  تیم های چین و لهستان در سومین دیدار روز چهارم مسابقات والیبال انتخابی المپیک در توکیو به مصاف یکدیگر رفتند.


ملی پوشان چین در ست های اول و دوم این دیدار با نمایشی خیره کننده و امتیازهای 28 بر 26 و 25 بر 20 شاگردان آنتیگا سرمربی لهستان را از پیش رو برداشتند.


تیم ملی والیبال لهستان ست سوم مثل بازی با فرانسه یک بار دیگر بازی را در دست گرفت و با ارائه بازی هماهنگ موفق به شکست چین به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 15 بر 10 شد تا دو امتیاز دیگر در این رقابت ها کسب کند.


لهستان با این نتیجه همچنان به عنوان تنها تیم بدون شکست تورنمنت باقی ماندند و اتفاق خوب اینکه در صورت شکست آنها مقابل چین، حریف مستقیم ایران در بین رقبای آسیایی فاصله زیادی می گرفت و با این شرایط این هم محکوم به پیروزی مقابل لهستان می شد.


با این حال شرایط برای بازگشت ایران به صدر تیم های آسیایی فراهم است و تا دقایقی دیگر ایران رو در روی ژاپن قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها