کد خبر : 1330828 | 15 خرداد 1395 ساعت 08:19 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست چین مقابل استرالیا؛

وعده المپیکی شدن ایران در دیدار لهستان

در صورت پیروزی چین مقابل استرالیا، ایران قبل از دیدار با لهستان المپیکی شدنش قطعی می شد اما این اتفاق رخ نداد تا کار صعود به دست بجه های ایرانی رقم بخورد.

وعده المپیکی شدن ایران در دیدار لهستان

به گزارش ورزش سه، در اولین دیدار ششمین روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک چین و استرالیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا تکلیف تیم چهارم مسابقات برای المپیکی شدن را مشخص کنند. این دیدار اهمیت بسیاری هم برای ایران داشت چرا که در صورت پیروزی چین، روی کاغذ هم حضور ایران در المپیک مسجل می شد اما این اتفاق رخ نداد تا دو بازی آینده ایران سرنوشت المپیکی شدن را رقم بزند.


با توجه به دیدار روز آینده چین و کانادا، اگر این تیم آسیایی موفق می شد استرالیا را شکست دهد ٢ روز قبل از پایان مسابقات خبر المپیکی شدن ایران قطعی می شد اما این اتفاق رخ نداد و استرالیا موفق شد با نتیجه ٣ بر یک حریف را شکست دهد تا خودش هم مدعی کسب عنوان چهارم شود. این دیدار با امتیازات ٢٥ بر ٢٣، ٢٥ بر ٢٢، ٢٠ بر ٢٥ و ٢٦ بر ٢٤ به سود استرالیا خاتمه یافت تا این تیم به همراه چین و کانادا هنوز برای المپیکی شدن شانس داشته باشند.


تیم ملی ایران از ساعت ١١:١٠ به مصاف لهستان به المپیک صعود کرده می رود تا دو تیم در دیداری نیمه تشریفاتی رو در روی هم قرار بگیرند و در صورت پیروزی جشن صعود امروز در توکیو برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها