کد خبر : 1330879 | 15 خرداد 1395 ساعت 13:35 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کاستاریکا - پاراگوئه

دو تیم کاستاریکا و پاراگوئه، امشب در ورزشگاه کمپینگ ورلد شهر اورلاندو ایالات فلوریدا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کاستاریکا - پاراگوئه

به گزارش "ورزش سه"،‌دومین دیدار از مرحله گروهی در حالی برگزار می‌شود که صبح امروز کلمبیا موفق شد میزبان رقابت‌ها، امریکا را شکست دهد.

 

 

1117277


کاستاریکا


کاستاریکا که شانس خوبی برای صعود از این مرحله رقابت‌ها دارد، در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده است. با توجه به شکست آمریکا مقابل کلمبیا، فرصت خوبی برای آنها ایجاد شده تا بتوانند با کسب 3 امتیاز ، با دو تیم دیگر گروه فاصله ایجاد کرده و برای صعود از این گروه بجنگند. با این حال کاستاریکا یکی از کلیدی ترین مهره‌های خود را چند روز پیش از شروع مسابقات از دست داد. کیلور ناواس، گلر رئال مادرید که عملکرد بسیار خوبی نیز در طول فصل داشت،‌به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در کوپا آمه‌ریکا همراهی کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا این تیم از لحاظ روحی روانی ضربه بخورد. باید دید کاستاریکا در غیاب ناواس می‌تواند نتیجه مطولبی کسب کند یا نه.

 

1117276


پاراگوئه


پاراگوئه روند خوبی را پیش از شروع رقابت‌ها طی نکرده و در 5 بازی اخیرش، 2 شکست،‌ 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده است. دو تیم در 12 سال اخیر، 4 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 2 پیروزی سهم پاراگوئه،‌1 پیروزی سهم کاستاریکا و 1 تساوی نیز بین آنها تقسیم شده است. آخرین دیداری که برنده داشت متعلق به سال 2014 است که کاستاریکا موفق شد 2-1 پاراگوئه را شکست دهد.

دیدگاه‌ها