کد خبر : 1331067 | 16 خرداد 1395 ساعت 09:37 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده: خودم را درگیر شایعات نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: 33 سال است که در این مملکت مدیریت می‌کنم و اینکه می‌گویند به دلیل رفاقت با گرشاسبی قرار است مدیرعامل استقلال شوم حرف سخیفی است.

قنبرزاده: خودم را درگیر شایعات نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور قنبرزاده در خصوص شایعه مدیرعاملی وی در باشگاه استقلال که مجددا به راه افتاده گفت: قبلا هم گفتم که هیچ صحبتی با من در این خصوص نشده و حرفی هم در این باره مطرح نیست. من هم ذهنم را درگیر شایعاتی که صحت ندارد نمی‌کنم. تمرکزم بر روی باشگاه نفت و مشکلات این باشگاه است تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات را حل کنیم.

 

وی درباره اینکه چرا این شایعات چند باره به راه افتاده، ادامه داد: این را از من نپرسید. از کسانی بپرسید که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. من ذهن خودم را درگیر شایعات نمی‌کنم چرا که به اندازه کافی مشغله ذهنی دارم و دیگر مغزم کشش این شایعات را ندارد.

 

قنبرزاده در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل نزدیکی که با حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دارد، به عنوان گزینه مدیرعامل استقلال مطرح شده، اظهار داشت: 33 سال است که من در این مملکت مدیر هستم و خیلی‌ها مرا می‌شناسند. این حرف‌ها بی‌ربط هستند و افرادی که غرض و مرض دارند این مسائل را مطرح می‌کنند. خود گرشاسبی در مصاحبه‌ای که با فارس انجام داد گفت که افراد دلال این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. من 10 سال مدیرعامل باشگاه بودم و این حرف‌ها سخیف است.

 

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهادی بابت مدیرعاملی استقلال به وی شود آن را می‌پذیرد یا خیر، گفت: وقتی حرفی در این باره مطرح نشده من چرا باید درباره آن صحبت کنم؟

 

وی در مورد انتقال باشگاه نفت به شهرستان انزلی و اینکه گفته می‌شود این مسئله قطعی شده، تصریح کرد: در این باره چیزی نمی‌دانم. بحث واگذاری باشگاه نفت توسط کمیته‌ای انجام می‌شود و قرار است پاکت‌های پیشنهادی برای خرید این باشگاه باز شود. اگر این اتفاق بیفتد به احتمال فراوان وضعیت فروش باشگاه هم مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها