کد خبر : 1331922 | 19 خرداد 1395 ساعت 11:21 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادی جوان‌های تیم‌ملی دیدنی‌تر است(عکس)

تیم ملی جوان شده است و طبیعی است که شادی جوان ها دیدنی تر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال پیش در همین برهه تیم ملی نزدیک به 28 سال سن داشت و آن قدر با کمبود مهره روبرو بود که کی روش تمام بازیکنان ایرانی الاصل در دیگر کشورها را جستجو کرد و چندین بازیکن به اردوی تیم ملی فراخواند و از بین آنها مهره های گرانقیمتی چون اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد را پیدا کرد.


تیم ملی در جام جهانی پیشین یکی از تیم های پیر جام جهانی بود. با این حال مقاومت تیم ملی در بازی با نیجریه و آرژانتین خوب بود اما در بازی با بوسنی بدن بچه ها تحلیل رفت و در نهایت بازی ای که باید می بردیم 3-1 باختیم و باز هم در جام جهانی به همان سه بازی گروهی اکتفاء کردیم.


اما اکنون حکایت متفاوت  است. تیم ملی جوان شده است. آنهم دو سال و آنهم با مهره های لیگ برتر. کی روش آن قدر بازیکن خوب در لیگ برتر دیده و زیر نظر دارد که می گوید منوی فوتبال ایران تا ده سال آینده باز است.

 


جدا از این مسائل شادی جوان ها دیدنی تر است. وقتی ایران به گل  می رسد می شود موج شادی را در صورت آنها دید. روح همکاری در جسم آنها ملموس است و اینکه با هم و برای هم بازی می کنند. این جوانان ها دیگر خام و ناپخته نیستند. مثلا سردار آزمون که یکی دو فصل بازی در لیگ روسیه را پشت سر گذاشته که به اندازه چند فصل بازی در لیگ برتر است. سعید عزت الهی بازی در فوتبال حرفه ای اسپانیا را تجربه کرده، علیرضا جهانبخش  از مهد استعداد در فوتبال اروپا یعنی هلند می آید و دیگر جوان ها هم جزء مهره های تاثیرگذار تیم خود هستند و همه اشان الان یک وزنه اند.

 


تیم  ملی جوانمان هم در بازی مقدونیه و هم در دیدار با قرقیزستان دیدنی بود هر چند که چشم انتظار بازی تیم ملی با تیم های بزرگ تر هستیم تا عیار این جوانان را بیشتر بشناسیم.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها