کد خبر : 1332219 | 20 خرداد 1395 ساعت 17:45 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا کوپه

پیکه: دردناک‌تر از قهرمانی رئال،باخت اتلتیکو بود

جرارد پیکه، امسال از محل اردوی تیم ملی اسپانیا در اتریش نظاره گر فینال لیگ قهرمانان بود؛ برعکس سال گذشته که او با بارسلونا در فینال برلین مقابل یوونتوس به میدان رفت و قهرمان نیز شد.

پیکه: دردناک‌تر از قهرمانی رئال،باخت اتلتیکو بود

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع جنجالی بارسا که بارها اعلام کرده بود دوست دارد اتلتیکو مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شود نه رئال، در همین رابطه به کوپه گفت:" بازی فینال را همراه کاسیاس و دیگر ملی پوشان اسپانیا در هتل تماشا کردیم. واضح است که به عنوان یک بارسایی دوست داشتم قهرمانی به رئال نرسد اما در نهایت چنین نشد.

 

1102155

 

در طول بازی البته بسیار خندیدیم به خصوص به کاسیاس چون هرچه پیش بینی می کرد غلط از آب در می آمد. مثلا یک بار گفت په په در نیمه دوم ستاره رئال خواهد شد اما همان دقیقه اول نیمه دوم او پنالتی داد. بازی در نیمه دوم و وقت های اضافه بسیار هیجان انگیز و پرتنش بود و سرانجام اتلتیکو به بدترین شکل ممکن بازی را باخت؛ مثل دو سال پیش و من برای این تیم و هوادارانش بسیار متاسف شدم با این حال به دوستان رئالی ام تبریک گفتم.

 

قهرمانی رئال برای من و دیگر هواداران بارسلونا دردناک بود ولی بیش از قهرمانی رئال، من از باخت اتلتیکو آزرده خاطر شدم. فکر می کنم این تیم لیافت یک بار قهرمانی در اروپا را دارد و شک ندارم که روزی به این هدف خواهد رسید. اتلتیکو یکی از تیم هایی است که خدمات فراوانی به فوتبال اسپانیا کرده است."

 

دیدگاه‌ها