کد خبر : 1333337 | 24 خرداد 1395 ساعت 18:36 | 119K بازدید | 0 دیدگاه

پیامد قانون عجیب سازمان لیگ

مبعلی و مطهری به ملوان پیوستند؟

با انتقال باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی به نظر می رسد تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این باشگاه با دردسری بزرگ روبه رو شوند، آنها برای نرفتن به انزلی باید به هیات رئیسه سازمان لیگ متوسل شوند.

مبعلی و مطهری به ملوان پیوستند؟

به گزارش "ورزش سه"، طبق قانون نقل و انتقالات فوتبال ایران که در سال 93 به تصویب رسید، تمام بازیکنانی که متعلق به تیمی باشند که امتیازش به فروش رسیده است باید به عنوان مایملک به تیم جدید نقل مکان کنند، به همین دلیل تمام بازیکنانی که اکنون در عضویت تیم نفت تهران قرار دارند باید به انزلی نقل مکان کنند.


در حال حاضر ستاره هایی مثل ارسلان مطهری، ایمان مبعلی، علیرضا عزتی، رضا علیاری، مهدی شیری، محمد دانشگر و وحید شیخ ویسی باید فصل بعد با پیراهن ملوان به میدان بروند در حالی که آنها این شانس را داشتند که در فصل نقل و انتقالات با تیم های بزرگتر قرارداد امضا کنند. در صورتی که این بازیکنان بخواهند از ملوان جدا شوند باید از این باشگاه رضایتنامه دریافت کنند.


این در حالیست که با شروع فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری، علی قربانی، وحید بوحمدان و میلاد زکی پور از این تیم جدا شدند و با باشگاه های دلخواهشان قرارداد بستند، آنها با استفاده از قانون عدم دریافت 50 درصد قرارداد به تیم های تازه نقل مکان کردند اما سازمان لیگ جلوی این موضوع را گرفت تا سایر بازیکنان نفت منتظر تعیین تکلیف باشگاه شان بمانند.


حال با توجه به شرایط موجود مشکلاتی گریبان تیم ملوان و بازیکنان تیم نفت را می گیرد، ملوانان به دلیل دارا بودن بازیکنان سرباز یکی از شلوغ ترین کادرهای بازیکنان را در لیگ برتر داشتند و انتقال بازیکنان تیم نفت باعث مشکل دار شدن این تیم برای بستن تیم فصل آینده خواهد شد و البته از طرف دیگر برخی بازیکنان تیم نفت نیز با حضور در انزلی دچار مشکلاتی خواهند شد(زیرا آنها با یک تیم تهرانی قرارداد بسته بودند).


هوشنگ نصیرزاده در این باره می گوید: در این شرایط هیات رئیسه سازمان لیگ می تواند به صورت فوق العاده و ویژه به این موضوع رسیدگی کند و مشکلات به وجود آمده در این باره را برای طرفین حل کند، هیات رئیسه سازمان لیگ می تواند با توجه به عدم دریافت 50 درصد از قرارداد بازیکنان تیم نفت و همچنین پر بودن کادر بازیکنان تیم ملوان، به این موضوع رسیدگی کند و مشکلات آنها را حل کند.

دیدگاه‌ها