کد خبر : 1333595 | 25 خرداد 1395 ساعت 17:37 | 202.4K بازدید | 0 دیدگاه

بابت حضور کنعانی در استقلال به آنها تبریک می گویم

برانکو: بازیکنان ملی‌پوش تلفن‌شان ترکیده؟

برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه با مسوولان پرسپولیس صحبت های جالبی را با خبرنگاران در میان گذاشت.

برانکو: بازیکنان ملی‌پوش تلفن‌شان ترکیده؟

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرسپولیس که روز شلوغی را با توجه به تمرینات این تیم و جلسه با مسوولان پشت سر گذاشته بود در پایان و در حال خروج از باشگاه روبروی خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

برانکو در ابتدا درباره دلیل حضورش در باشگاه گفت: من برای هماهنگی های لازم برای حضور بازیکنان در تست پزشکی و تدارک آکادمی مربوط به این قضیه با باشگاه جلسه داشتم.


او که از جریان ثبت قرارداد کنعانی زادگان با استقلال خبر نداشت بعد از اینکه قانع شد مدافع سابق این تیم با آبی پوشان قرارداد بسته گفت: من فکر نمی کنم اینطور باشد اما اگر طبق ادعای شما باشد من به کنعانی زادگان و باشگاه استقلال تبریک می گویم و مسلما ما بازیکنان خوبی در این پست داریم.


برانکو در ادامه درباره وضعیت خالقی فر و کمندانی گفت: خالقی فر از ما خواسته تیم را ترک کند و قطعا از جمع ما جدا خواهد شد و صحبت های خوبی با کمندانی داشته ایم و امیدوارم او در کنار ما باقی بماند.

 

سرمربی پرسپولیس که طی روزهای اخیر بارها اعلام کرده برای اردوی آماده سازی تیمش تمام بازیکنانش را باید در اختیار داشته باشد درباره حضور ملی پوشان در این تیم گفت: با علیرضا بیرانوند، وحید امیری و کمال کامیابی نیا صحبت کرده ایم. اما بقیه بازیکنان جواب نداده اند. من نمی دانم چه اتفاقی برای آنها افتاده است. شاید کلاس می گذارند و شاید هم گوشی شان ترکیده باشد.

دیدگاه‌ها