کد خبر : 1333635 | 25 خرداد 1395 ساعت 19:35 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوروشی: سایپا نسخه ی دیگر نفت است

سیامک کوروشی می گوید سایپا برای من نسخه دیگری از نفت است با این تفاوت که مسئولان این باشگاه دست کم در طول مدتی که با آنها آشنا شده‌ام صاف و صادق‌تر است.

کوروشی: سایپا نسخه ی دیگر نفت است

به گزارش"ورزش سه"، سیامک کوروشی  درباره پیوستن به تیم فوتبال سایپا گفت:

 

فرکی فردی صادق است

 

 من با سایپا قرارداد یک ساله بستم و خیلی خوشحالم که یکبار دیگر زیر نظر حسین فرکی کار می‌کنم. فرکی فردی صادق است که بازی کردن زیر نظر چنین افرادی به یک فوتبالیست آرامش می‌دهد.

 

امیدوارم به ترکیب ثابت تیم ملی نزدیک شوم

 

برای هر بازیکنی کار کردن زیر نظر مربیانی که صاف و صادق هستند و رو بازی می‌کنند برکت است. امیدوارم در سایپا روند سال‌های گذشته خود را حفظ کند  و روز به روز به ترکیب ثابت تیم ملی نزدیک‌تر شوم.

 

سایپا نسخه دیگری از نفت است


سایپا برای من نسخه دیگری از نفت است با این تفاوت که مسئولان این باشگاه دست کم در طول مدتی که با آنها آشنا شده‌ام صاف و صادق‌تر است. اگر آنها در طول فصل بتوانند تعهدات خود را به خوبی  انجام بدهند آرامش به بازیکنان تزریق می‌شود و بهترین عملکرد را از بازیکنان سایپا در لیگ شانزدهم می‌بینیم. امیدوارم در این همکاری متقابل به پیشرفت یکدیگر کمک کنیم.

 

سایپا یکی از مدعیان لیگ برتر است

 

برای انتخاب تیم جدیدم سبک سنگین‌های زیادی کردم و اگر یک درصد به توانایی‌های سایپا در کسب سهمیه آسیا و یا حتی قهرمانی تردید داشتم این تیم را انتخاب نمی‌کردم. به یقین با توانایی‌ها و تدابیر حسین فرکی سایپا یکی از مدعیان لیگ برتر محسوب می‌شود. صادقی جزء خوش اخلاق‌های فوتبال ایران است و  در سایپا سابقه بازی دارد به طور حتم با استفاده از تجارت این بازیکن می‌توانم فصل خوبی را پشت سر بگذارم و بار دیگر نظر کارلوس کی‌روش را برای دعوت به تیم ملی جلب کنم.

دیدگاه‌ها