کد خبر : 1333683 | 25 خرداد 1395 ساعت 23:19 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی فصل گذشته خودش را ثابت کرد

علی‌محمدی: سپاهان خانه من بود

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد بتوانند در فصل آینده نتایج سال اخیر این تیم را جبران کنند.

علی‌محمدی: سپاهان خانه من بود

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین علی‌محمدی در مورد انتخاب سپاهان، اهدافش با این تیم و علت جدایی از صبای قم توضیحاتی ارائه کرد.


مدت‌ها بود قصد برگشتن داشتم
در پایان فصل گذشته چند پیشنهاد به دستم رسید و یکی از آنها سپاهان بود که پس از آن شخصا با آقای ویسی صحبت کردم و دیدم فکر و اهدافمان خیلی به هم نزدیک است. هفت، هشت سال در سپاهان حضور داشتم اما پنج فصل بیرون از این تیم بازی کردم که در این مدت خیلی دوست داشتم دوباره به باشگاهی که در آن بزرگ شدم برگردم. سپاهان را مثل خانه خودم می‌دانم. مدت‌ها بود می‌خواستم برگردم و به سپاهان کمک کنم تا در کنار باشگاه و هواداران به جایگاه واقعی خود برسد.


فصل خوبی در انتظار سپاهان است
آقای ویسی از نظر فکری، فنی و حرفه‌ای بودن خودش را با قهرمانی در استقلال خوزستان ثابت کرد و خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم انگیزه و استعدادهایمان را نشان دهیم چون کار کردن با ایشان خیلی راحت است. فکر می‌کنم فصل آینده سال خوبی برای باشگاه سپاهان و بازیکنانی که در آن بازی می‌کنند، باشد.


حضور تماشاگران در تمرین اول

امروز تمرین اولمان با حضور تماشاگران زیادی به خوبی برگزار شد و جو مطلوبی در آن حاکم بود. فکر نمی‌کردم انقدر شرایط تمرینی خوب باشد.


سپاهانی متفاوت خواهد دید
یارگیری سپاهان به نظر آقای ویسی بستگی دارد. سپاهان در سال‌های اخیر یکی از بهترین و پرافتخارترین تیم‌های ایران بوده اما فصل گذشته شرایطی برای آن به وجود آمد که نتوانست نتایج همیشگی‌اش را به دست آورد ولی امسال فرق می‌کند و با حضور تماشاگران، تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان امیدوار هستیم فصل خوبی برای سپاهان رقم بزنیم تا نتایج متفاوت از سال گذشته باشد.


دلیل جدایی از صبا
دو سال خیلی خوب را از نظر ورزشی در صبا گذراندم ولی از دیگر جهات شرایط مطلوب نبود؛ از نظر مالی، امکانات و مالکیت همواره در صبا مشکل وجود داشت اما از لحاظ فوتبالی شرایط خوبی مخصوصا برای من بود ولی امسال تصمیم گرفتم در تیمی که آرامش بیشتری و شرایط بهتری داشته باشد بازی کنم؛ البته امسال هم با حضور دوباره علی آقا(دایی) شرایط خوبی برای صبا پیش رو خواهد بود ولی من تصمیم گرفتم به تیمی بروم که شرایط آن بهتر از صبا باشد، با وضعیت آن آشنایی داشته باشم و هوادارانشان را بشناسم. به سپاهان آمدم تا به شرایط فوتبالی خودم و تیم سپاهان کمک کنم. صبا، تیم خوبی برای من در دو فصل اخیر بود و انتخاب درستی در آن مقطع داشتم که امیدوارم همین مسئله در سپاهان نیز تکرار شود.


لازم بود به سپاهان بیایم
رفتنم از صبا یک مسئله طبیعی در فوتبال است؛ هر بازیکنی برای پیشرفت کردن نیاز دارد به باشگاه بزرگتری برود و دوست داشتم به آن برگردم. سپاهان نیز پرافتخارترین تیم ایران است و خوشحال هستم به این تیم آمدم. برای صبا آرزوی موفقیت دارم و از آقایان مرفاوی، تارتار و دایی که طی دو سال اخیر برای من زحمت کشیدند و وقت گذاشتند تشکر می‌کنم. همیشه دوست‌شان دارم و امیدوارم فصل خوبی پیش روی صبا باشد.

دیدگاه‌ها