کد خبر : 1333770 | 26 خرداد 1395 ساعت 11:44 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

دبیرفدراسیون جهانی اسکی:

از بازگشت آرامش به اسکی ایران خرسندم

دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی از بازگشت آرامش به اسکی ایران در ماه‌های اخیر ابراز خرسندی کرد.

 از بازگشت آرامش به اسکی ایران خرسندم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی ایران در دیدار با سارا لوئیز دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی در مورد راهکارهای همکاری و حمایت بیشتر از فدراسیون اسکی ایران بحث و تبادل نظر کرد.


در این دیدار که در حاشیه کنگره جهانی اسکی در مکزیک برگزار شد، دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی در ابتدای صحبت‌های خود در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به اسکی ایران، گفت: اتفاقاتی که طی سال گذشته در اسکی ایران رخ می‌داد را زیر نظر داشتم و خوشحالم که طی ماه‌های اخیر بازهم شرایط به حالت عادی بازگشته و بر اساس گزارشاتی که داشتم در این مدت کوتاه چندین مسابقه نیز برگزار شده است.


او افزود: شرایط اسکی ایران در سال گذشته ما را بسیار نگران کرده بود ولی با توجه به احترامی که برای استقلال فدراسیون‌های ورزشی قائل هستیم در این زمینه ورود پیدا نکردیم. با تمام این موارد امیدوارم اسکی ایران بتواند به زودی شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کند و همچنان به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا به کار خود ادامه دهد.


دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی نسبت به شرایط ملی‌پوشان ایران در سال گذشته ابراز تاسف کرد و گفت: در طول سال گذشته ایمیل‌های نگران‌کننده‌ای از شرایط اسکی ایران و لطمه‌ای که به ملی‌پوشان وارد می‌شد به دستم ‌رسید و بسیار از این اتفاقات ناراحت بودم.


لوئیز با بیان اینکه اسکی ایران توانایی زیادی برای پیشرفت دارد، گفت: اسکی‌بازان ایران شرایط خوبی برای پیشرفت دارند و البته این پتانسیل در اسکی چمن بیشتر دیده می‌شود. با توجه به میزبانی ایران از رقابت‌های مهم در اسکی چمن و همچنین کسب عناوین برتر در این رشته توسط ایران، به نظرم باید سرمایه‌گذاری خوبی در اسکی چمن توسط ایران صورت پذیرد.


احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی ایران نیز در این دیدار اظهار کرد: بسیار خرسندیم که فدراسیون جهانی اسکی نسبت به اتفاقات اسکی ایران توجه ویژه‌ای دارد. ما در این مدت زمان کم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم مسابقات فیز را بازهم در ایران برگزار کنیم و اسکی‌بازان ایران پیش از اتمام فصل اسکی حداقل در یک دوره از این مسابقات حضور داشته باشند.


او افزود: ایران از گسترش ارتباط با فدراسیون جهانی اسکی استقبال می‌کند و در این میان از هر کمکی از سوی فدراسیون جهانی استقبال می‌کنیم. قطعا کمک‌های فدراسیون جهانی به ایران می‌تواند سبب توسعه هرچه بیشتر اسکی در ایران شود.


سرپرست فدراسیون اسکی با بیان اینکه ایران تلاش می‌کند طی یک برنامه‌ریزی مدون به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در اسکی جهان شناخته شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که از نظر پیست‌های اسکی و البته منابع انسانی در اختیار داریم، رسیدن به یک نقطه برتر در اسکی جهان امری دور از دسترس نیست و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌بندیم.


سعادت مند خطاب به دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی خاطر نشان کرد: والیبال ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های جهان به شمار می‌رود و این درحالی است که حدود دو دهه قبل، قرار گرفتن در جمع 5 تیم برتر آسیا آرزوی بزرگ ما بود. والیبال ایران امروز به چیزی کم‌تر از سکوهای جهانی رضایت نمی‌دهد و این نشان از یک برنامه‌ریزی مدون برای پیشرفت در این رشته دارد و مطمئنم هستم با یک برنامه‌ریزی درست در سالهای آینده شاهد پیشرفت اسکی ایران به صورت چشم‌گیری خواهید بود.


در پایان این دیدار سرپرست فدراسیون اسکی از سارا لوئیز برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد و دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی نیز از این دعوت استقبال کرد.

دیدگاه‌ها