کد خبر : 1333872 | 26 خرداد 1395 ساعت 16:50 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

فلاحت‌زاده: سایپای 95 سهمیه آسیایی میگیرد

فرشاد فلاحت زاده مدافع سابق تیم ملی فوتبال وباشگاه های استقلال،سایپا وبهمن دستیار حسین فرکی در سایپا شده است.فلاحت زاده یه تیمی برگشته است که زمانی با گلش این تیم را قهرمان لیگ برتر کرد.

فلاحت‌زاده: سایپای 95 سهمیه آسیایی میگیرد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فلاحت زاده درباره شرایط حضورش در سایپا مصاحبه ای کرد وپیش بینی کرد که این تیم امسال سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد.


فرشاد درباره نحوه حضورش در تیم سایپا گفت:والله از باشگاه سایپا تماس گرفته شده و از قرائن معلوم بود که حسین آقا پیشنهاد کردند  وسعید رجبی دوست خوبم پیگیری کردند وما رفتیم سایپا یا به عبارتی بعد از سالها برگشتیم سایپا وکادر فنی سایپا در حال حاضر متشکل از حسین فرکی،احمد سجادی،علی صالح نیا،سعید رجبی وبنده هستیم وزیر نظر حسین آقا فعالیت میکنیم  ومن برای اولین بار است با حسین آقا  کار میکنم
او درباره سوابق مربیگری خود در فوتبال ایران هم گفت: پارسال که سرمربی نیروی زمینی  بودم،2 سال قبل مربی ملوان بندر  انزلی و دستیارآقا فیروزبودم،قبل تر مربی  گهر دورود و  سرمربی داماش و استقلال نوین  بودم وزمانی هم  سرمربی فوتبال ساحلی وبنیانگزاراین ورزش در ایران بودم. امافوتبال ساحلی  در ایران حمایت نشد وبرای ادامه همکاری دیگر هیچ توجیهی نداشتم.  

 

فلاحت زاده  پیش بینی امیدوارانه ای از عملکرد سایپا در روزهای آتی ولیگ 95 دارد ومیگوید: سایپا در سال قبل  تیم خوبی بود ولی به نظرم امسال  قویتر شده است .بازیکنانی مثل مجید  ایوبی ومیداوودی جدا شده اند وچند  بازیکن خوب خارجی  به تیم اضافه خواهد شد.  مدیریت تیم سایپا واقعا  ورزشی است  بعد هم جایی که  حسین فرکی بوده همیشه تیم های خوبی بسته شده وتیم های مورد نظر همه موفق بودند ومن هم فکر میکنم امسال واقعا سهمیه میگیریم.

 

او از سوابق خود در سایپا میگوید واز گلی که سایپا را در سال 73 قهرمان لیگ کشور کرد:من بازیکن سایپا بودم واز سال 71 تا 75 در تیم سایپا بودم. اتفاقا در جلسه معارفه، آقای فرکی گفت با گل فرشاد فلاحت زاده سایپا در سال 73 قهرمان لیگ شده است.بعد هم بحث استقلال شد واحمد آقا گفت فرشاد 10 سالی در تیم فوتبال استقلال بوده وحسین آقا تعجب کرد چون وقتی که من در استقلال بودم حسین آقا تازه از خارج تشریف آورده بودند ونمیدانستند که استقلال خانه دوم من است!

 

فلاحت زاده با اعلام همشهری بودن با مهدی ترابی  ومیزان آمادگی او گفت:مهدی ترابی فعلا که تمرین نیامده ولی از بازیهایی که در 2 سال اخیر از او دیدم لذت بردم ضمن این که  همشهری ما هم هست  وما بچه های کرج را خیلی دوست داریم!کرج که فعلا اکسین را در دسته اول دارد، امیدوارم موفق بشوند امسال قرار بود  به پیشنهاد آقا فیروز بروم تیم اکسین،پارسال هم قرار بود بروم ولی سرمربی تیم نیروی زمینی شدم.

دیدگاه‌ها