کد خبر : 1334166 | 27 خرداد 1395 ساعت 22:20 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی عملکرد ستاره ولز مقابل انگلیس

گرت بیل؛ گل زد، جنگید و حسرت خورد

فوق ستاره تیم ملی ولز علی رغم تلاش زیاد نتوانست مانع شکست تیمش شود.

گرت بیل؛ گل زد، جنگید و حسرت خورد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، فوق ستاره ولز، مهم ترین بازیکن دربی حساس بریتانیا بود. بازیکنی که با صحبت های پیش از بازی خود نیز بسیار حاشیه ساز شده بود. با این حال بررسی دقیق عملکرد بیل در این دیدار نشان می دهد که او همه تلاش خود را برای جلوگیری از شکست تیمش انجام داده است.

 


حاشیه های پیش از بازی

 

1120133

 

مصاحبه جنجالی بیل پیرامون اینکه هیچ بازیکنی از تیم ملی انگلیس نمی تواند در ترکیب ثابت ولز حضور داشته باشد، بسیار خبرساز شده بود. انتظار می رفت تا این مصاحبه عملکرد، رفتار و نحوه بازی او را مقابل انگلیس درون زمین تحت تاثیر قرار دهد. با این حال ستاره ولز بسیار آرام و خونسرد کار کرد و نشان داد که از تجربه لازم برخوردار است.

 

پست جدید بیل

 

1120144

 

بیل در دیدار مقابل اسلواکی به عنوان یک مهاجم در ترکیب ولز قرار گرفت اما بازگشت رابسون کانو مقابل انگلیس به او این اجازه را داد تا بیشتر به عنوان یک بازیکن پست شماره 10 در ترکیب ولز قرار گیرد. همین مسئله باعث شد تا او بیشتر به عقب بیاید و توپ را در لحظات بیشتری در اختیار داشته باشد. البته مشکل ولز در داشتن مالکیت توپ کار را برای بیل سخت کرده بود اما در نهایت او باز هم توانست گلزنی کند.

 

گل تماشایی

 

1120091

 

بیل که در دیدار مقابل اسلواکی توانسته بود در اولین ضربه ولز به دروازه، گلزنی کند، مقابل انگلیس نیز بار دیگر توانایی هاش را در ضربات آزاد نشان داد. گرچه هیچ شکی وجود ندارد که هارت  می توانست ضربه بیل را مهار کند اما ستاره ولزی پیش از این نیزتوانایی هایش را در ضربات آزاد نشان داده است.

 

تاثیرگذاری

 

1120095

 

بیل در دیدار مقابل انگلیس بار دیگر تاثیرگذار ترین مهره تیمش بود. هر چند بازی دفاعی ولز مانع از درخشش همیشگی بیل شد اما ستاره قرمزپوشان باز هم شایستگی خودش را به عنوان نفر اول تیم ملی ولز ثابت کرد.

 

1120119

 

اما علی رغم تاثیرگذاری او، در نهایت ولز شکست خورد تا بیل با چهره ای در هم و مغموم زمین بازی را ترک کند و در انتظار فرصتی برای انتقام باشد.

دیدگاه‌ها