کد خبر : 1334518 | 29 خرداد 1395 ساعت 14:43 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو باشگاه با هم توافق کردند نه من

حسن‌زاده: ماشین‌سازی یکی از گزینه‌های من است

در پی درج اخباری مبنی بر پیوستن حسن زاده به ماشین سازی این بازیکن مدعی شد هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است.

حسن‌زاده: ماشین‌سازی یکی از گزینه‌های من است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه ذوب آهن و ماشین سازی بعد از مذاکره بر سر صدور رضایتنامه مسعود حسن زاده به توافق رسیدند و اصفهانی ها حاضر شدند تا این بازیکن را به حریف تبریزی بدهند خبری نقل محافل شد مبنی بر این که حسن زاده به جمع شاگردان رسول خطیبی پیوسته است، اتفاقی که از سوی این بازیکن تکذیب شد.


حسن زاده در همین ارتباط گفت:« تا آن جا که من اطلاع دارم دو باشگاه ذوب آهن و ماشین سازی بر سر رضایتنامه من به توافق رسیدند اما من با هیچ تیمی توافق نکرده ام. طی روزهای گذشته من مثل چند تیم دیگر با ماشین سازی هم مذاکراتی داشتم و پیشنهاداتی مطرح شد که گفتم برای تصمیم گیری به زمان نیاز دارم و این کل ماجرایی بود که بین ما اتفاق افتاد».


این بازیکن ادامه داد:« ماشین سازی هم مثل چند تیم دیگر جزو گزینه های من است اما هنوز تصمیمی برای رفتن به تبریز یا تیم دیگر نگرفته ام. در حال حاضر با آرامش و تمرکز می خواهم بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم چون دیگر دوست ندارم با یک اشتباه مسیر فوتبالم تغییر کند».


حسن زاده در پایان با اشاره به مذاکراتی که با چند باشگاه تهرانی از جمله استقلال و پرسپولیس داشت، گفت:« امشب برای تعیین تکلیف نهایی ام به اصفهان می روم تا در نشستی با آقای آذری تکلیف رضایتنامه ام را مشخص کنم. فکر می کنم بعد از نشست امشب بتوانم راحت تر راجع به آینده ام تصمیم گیری کنم گرچه جا دارد از مسئولان باشگاه ماشین سازی و آقای رسول خطیبی به خاطر اهمیتی که برایم قائل شدند، تشکر کنم».

دیدگاه‌ها