کد خبر : 1334728 | 30 خرداد 1395 ساعت 10:26 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تاج نه دبیرکل معرفی کرد و نه رئیس سازمان لیگ

سومین جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که از سوی مهدی تاج نه کسی برای سرپرستی سازمان لیگ برتر به اعضاء معرفی شد و نه دبیر کل.

تاج نه دبیرکل معرفی کرد و نه رئیس سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه مهدی تاج موافق ادامه حضور علیرضا اسدی در سمت دبیر کلی است اما این روزها از علیرضا اسدی حمایت نمی شود و توصیه هایی هم شده که عزیزی خادم به این سمت برگزیده شود!


توصیه های علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هم در حمایت از علیرضا اسدی بوده به خصوص که این روزها دبیر کل رابطه بهتری با کی روش دارد!


نام منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران هم برای سرپرستی و نایب رئیس دوم هم مطرح است اما این روزها علی کاظمی به کمک غلامرضا بهروان کارهای محوله را پیش می برد و نظر مهدی تاج روی امیر عابدینی است. کسی که با وزیر ورزش و جوانان زوایه دارد  همین مسئله کمی مهدی تاج را در معرفی امیر عابدینی مردد و محتاط کرده است.


مدیریت چند کمیته هم در معرض تغییر قرار دارد. یکی از آنها کمیته فرهنگی است. دور از ذهن نیست ریاست کمیته داوران هم دستخوش تغییر شود به خصوص که برخی از داوران با امضای خود این مسئله مهم را خواستار شده اند.


البته مهدی تاج و علی کفاشیان بر این نکته تاکید داشته اند که عملکرد کمیته ها در چهار سال اخیر را مورد بررسی قرار خواهند داد و اگر قرار به تغییر روسای کمیته ها باشد این کار را در سایه آرامش انجام خواهند داد.

دیدگاه‌ها