کد خبر : 1334803 | 30 خرداد 1395 ساعت 13:50 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

نوری با پیروزی شروع کرد

قاسمی و باباجان‌زاده به هم رسیدند

نمایندگان کشورمان در اوزان ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های بین‌المللی جام پیتلاسینسکی در دور نخست مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

قاسمی و باباجان‌زاده به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی از روز گذشته در شهر اسپالا لهستان آغاز شده است که در مسابقات 4 وزن دوم که از ظهر امروز آغاز شده حسین نوری، امیر قاسمی منجزی و بشیر باباجان‌زاده در دور نخست مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

 

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 مقابل بشیر سیدازارا از الجزایر به پیروزی رسید. وی در دور دوم با جاوید حمزاتوف، نفر سوم جهان از بلاروس روبرو خواهد شد. در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفتند.

 

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول مانتاس کنیستاوتاس از لتونی را با نتیجه 6 بر یک شکست داد. در همین وزن بشیر باباجان‌زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد لوکاس باناک از لهستان گذشت. نمایندگان کشورمان در دور بعد با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. در این وزن 14 نفر حضور دارند.

 

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کی ووک چویی از کره جنوبی می‌رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند.



در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با اکرم زید از مراکش کشتی خواهد گرفت و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر، در دور بعد با برنده مارک مادسن، دارنده مدال نقره جهان از دانمارک و الکساندر بورگر از نروژ مصاف خواهد داد. در این وزن 17 کشتی‌گیر حضور دارند.

 

در رقابت‌های چهار وزن نخست که دیروز (شنبه) برگزار شد رامین طاهری و مهدی علیاری در اوزان 80 و 98 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم هفتم شد.

 

دیدگاه‌ها