کد خبر : 1334821 | 30 خرداد 1395 ساعت 15:17 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مقانلو:

با آرامش برای موفقیت در ریو تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اردوی تیم ملی تا زمان اعزام به بازیهای المپیک ادامه دارد و ملی پوشان در محیطی آرام برای موفقیت در این رقابتها تلاش می‌کنند.

با آرامش برای موفقیت در ریو تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، بیژن مقانلو با بیان مطلب فوق افزود: اردوی نهایی ما آغاز شده و تا زمان اعزام به برزیل ادامه خواهد داشت. تکواندوکاران با جدیت برای رسیدن به آمادگی لازم تلاش می کنند و من باید از خانواده تکواندو تشکر کنم که با برقراری آرامش به این مهم کمک کردند. 

 

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در خصوص آسیب دیدگی تکواندوکاران افزود:تکواندوکاران ما در دو سال گذشته رقابتهای متعددی را تجربه کردند که آسیب دیدگی را به عنوان بزرگترین و سخت‌ترین رقیب پیش روی خود داشتند. در طول این مدت توانستیم نفرات خود را در اوج آمادگی حفظ کرده و کسب سهمیه کنیم. فکر می کنم این اعتمادی که خانواده تکواندو تاکنون به ما داشته از این پس هم خواهد داشت. 

 

مقانلو ادامه داد: بزرگترین و مهمترین هدف ما به اوج رساندن مهارتهای ذهنی ملی پوشان است. در این خصوص روزانه پیام هایی برای تکواندوکاران ارسال می شود  تا با دستیابی به آن بتواند به لحاظ روحی شرایط مناسبی پیدا کنند. خدا را شکر تیم ملی شرایط رو به رشدی دارد. 

 

سرمربی تیم ملی تکواندو در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: برد و باخت متعلق به میدان مبارزه است و مهمتر از آن از دست ندادن انگیزه است. نفرات ما در شرایط فعلی می دانند که اگر شکستی دارند هنوز جای جبران وجود دارد. قهرمانان ما در دو سال گذشته مدالهایی کسب کردند که شاید یک قهرمان باید چند سال برای رسیدن به آنها زحمت بکشد. 

 

وی افزود: رسیدن به مدال طلای جهانی، آسیایی، بازیهای آسیایی و گرندپری‌ها باعث نشد تا قهرمانان ما انگیزه خود را برای حضور در المپیک از دست بدهند چرا که ما برای آرزوهای آنها سقفی تعیین نکردیم. آنها خیلی زود به اوج افتخار رسیدند ولی بازهم تشنه کسب موفقیت هستند. 

 

مقانلو با اشاره به اینکه هیچ مدالی آسان به دست نمی آید، اظهار داشت: شاید خیلی ها فکر کنند که قهرمانی ها و مدالهای تکواندو به سادگی به دست می آید ولی اینچنین نیست. پشت هر موفقیتی تلاش، کوشش، استراتژی و زحمات زیادی نهفته است که از مدیریت فدراسیون و انسجام حاکم بر تکواندو کشور ناشی می شود و امیدوارم این شرایط همچنان ادامه داشته باشد. 

 

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: ملی پوشان ما سختکوشی را به عنوان یک پارامتر مهم دارند. آنها همیشه تا آخرین لحظه تلاش کرده و از سخت ترین میدانها بزرگترین موفقیت ها رابه دست آورده اند. امیدوارم از این میدان بزرگ هم سربلند خارج شویم. 

 

دیدگاه‌ها