کد خبر : 1334835 | 30 خرداد 1395 ساعت 16:06 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدوند به نیمه‌نهایی رسید، بویری حذف شد

باباجان‌زاده برابر قاسمی به پیروزی دست یافت

بشیر باباجان‌زاده با شکست قاسمی منجزی گام به مرحله بعدی تورنمنت کشتی فرنگی پیت‌لاسینسکی در لهستان راه یافت.

باباجان‌زاده برابر قاسمی به پیروزی دست یافت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت‌لاسینسکی، در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری با نتیجه 6 بر 2 در دور اول از سد بشیر سیدازارا از الجزایر گذشت، اما در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 مقابل جاوید حمزاتوف، نفر سوم جهان از بلاروس شکست خورد تا منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفتند.

 

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کی ووک چویی از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد نیز ماتئوس برناتک از لهستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. زیدوند در این مرحله به مصاف میگوئل مارتینز از کوبا می‌رود.

 

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل اوکرام زید از مراکش با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله بعد، بویری از گردونه مسابقات حذف شد.

 

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی با نتیجه 6 بر یک مانتاس کنیستاوتاس از لتونی را شکست داد. در همین وزن بشیر باباجان‌زاده در با نتیجه 4 بر صفر مقابل لوکاس باناک از لهستان به پیروزی رسید. باباجان‌زاده و قاسمی در دور بعد به مصاف هم رفتند که این بشیر بود که با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و گام به مرحله بعد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها