کد خبر : 1335018 | 31 خرداد 1395 ساعت 11:21 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

افشاردوست: شرایط در هفته دوم متفاوت می‌شود

لوزانو به دنبال بهترین ترکیب برای المپیک است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: سرمربی تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی به دنبال آرمانی‌ترین ترکیب برای المپیک است.

 لوزانو به دنبال بهترین ترکیب برای المپیک است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود افشاردوست  در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی 2016 اظهار داشت: من فکر می‌کنم در مجموع عملکرد تیم ملی ایران در هفته نخست بد نبود چرا که هر وقت تیمی به مسابقاتی اعزام می‌شوند ما برای آن سیاست‌گذاری می‌کنیم و به نحوی شرایط آن تیم را از قبل پیش‌بینی می‌کنیم.

 

وی ادامه داد:‌ما در هفته اول لیگ جهانی شانس زیادی برای کسب پیروزی برای تیم ایران قائل نبودیم چون ملی‌پوشان زمان زیادی برای ریکاوری پس از رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن نداشتند. بازیکنان ایران با خستگی زیاد و اختلاف ساعتی که وجود داشت به برزیل رفتند و فکر می‌کنم این موضوع کمی کار را برای تیم ایران سخت کرد. البته من به وزیر ورزش هم گفته بودم در هفته اول به احتمال زیاد 3 شکست برای ایران ثبت خواهد شد. چرا که نفراتی همچون قائمی و غفور هم در ترکیب تیم حضور ندارند.

 

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در بازی اول مقابل برزیل اصلا خوب نبودیم و در تمام فاکتورها عملکرد ضعیفی داشتیم اما پس از آن ملی‌پوشان به خوبی ریکاوری کردند و به شرایط ایده‌آل نزدیک شدند. به عقیده من در بازی مقابل آمریکا تیم ایران این لیاقت را داشت که حتی به پیروزی هم برسد. اما اینگونه نشد.

 

افشاردوست ادامه داد: در مجموع این ریکاوری که به خوبی بین بازیکنان ایجاد شد ما را امیدوار کرد تا در المپیک شرایط خوبی داشته باشیم. چرا که بعد از شکست سنگین مقابل برزیل در بازی اول کار بسیار سختی بود که بازیکنان در مدت 24 ساعت به شرایط ایده‌آل بازگردند.

 

وی عنوان کرد: ما در لیگ جهانی امسال به دنبال اهداف خودمان یعنی ماندن در سطح یک، جلوگیری از آسیب‌دیدگی بازیکنان و آماده‌سازی برای المپیک هستیم چرا که می‌توانیم حداقل 9 بازی تدارکاتی خوب را مقابل حریفان برگزار کنیم. لوزانو سعی می‌کند از تمام نفرات استفاده کند تا به آرمانی‌ترین ترکیب برای بازی‌های المپیک برسند.

 

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به هفته دوم لیگ جهانی اظهار داشت: ما در هفته دوم عازم صربستان خواهیم شد. تیم ملی این کشور این روزها بسیار آماده است اما فکر می‌کنم شرایط ایران هم در هفته دوم متفاوت خواهد بود. امیدوارم روند صعودی که ملی‌پوشان ایران آغاز کرده‌اند در صربستان ادامه داشته باشد. در هفته اول تیم‌هایی مانند لهستان هم مشکلاتی داشتند که این نشان می‌دهد تمام تیم‌ها هدف‌گذاری کردند و عدم کسب نتیجه احتمالی امری طبیعی است.

 

دیدگاه‌ها