کد خبر : 1336122 | 04 تیر 1395 ساعت 17:20 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

شکل گیری کمپین "تحریم پیتزا" در ترکیه!

حذف ترکیه از یورو 2016 به دلیل شکست ایتالیا از ایرلند باعث خشم مردم این کشور شده است.

شکل گیری کمپین "تحریم پیتزا" در ترکیه!

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه پس از پیروزی 2-0 برابر جمهوری چک امید داشت بتواند به عنوان یکی از 4 تیم سوم برتر گروه ها راهی یک هشتم نهایی شود و برای این منظور ایتالیا آخرین امیدشان محسوب می شد. کافی بود آتزوری ها 4 دقیقه دیگر برابر ایرلند دوام بیاورند و شکست نخورند اما اینگونه نشد.

ایتالیا که صعودش حتمی شده بود، در بازی آخر خود با 6 تغییر مقابل ایرلند قرار گرفت که برای مرگ و زندگی می جنگید. این بازی تا دقیقه 86 بدون گل بود تا اینکه بریدی موفق شد با ضربه سر، ایرلند را به گل رسانده و باعث حذف ترکیه و صعود کشورش شود.

 

1122149

 

شکست ایتالیا و به خصوص خوشحالی بوفون و شادی او همراه با مارتین اونیل، سرمربی ایرلند در پایان بازی، برای مردم ترکیه بسیار گران تمام شده است. ترک ها معتقدند که ایتالیا همه توانش را مقابل ایرلند به کار نبست در غیر این صورت ایرلند قادر به پیروزی و صعود نبود.

 

نکته جالب اما شکل گیری کمپین تحریم پیتزا و نیز دیگر کالاهای ایتالیایی در کشور ترکیه است. در چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی این کمپین به راه افتاده و با استقبال زیادی هم مواجه شده است. مردم ترکیه در یک هشتم نهایی سخت هوادار اسپانیا هستند و دوست دارند این تیم برابر ایتالیا پیروز شده و آتزوری ها از یورو 2016 حذف شوند.

دیدگاه‌ها