کد خبر : 1336490 | 06 تیر 1395 ساعت 08:52 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

گربیچ: ایران می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: تیم ایران آنقدر قدرتمند است که قادر است هر تیمی را شکست دهد.

گربیچ: ایران می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نیکولا گربیچ در نشست خبری بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر ایران در هفته دوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: از قبل هم می‌دانستیم که بازی دشواری برابر ایران خواهیم داشت، اما من از روز اول این نگرش را در شاگردانم پرورش دادم که برای هر امتیاز و هر توپ، هر بازی و هر ستی تا آخرین نفس بکوشند و بجنگند.

 

وی تاکید کرد: از ابتدای مسابقات هم با همین دیدگاه پیش رفتیم. مهم نیست که حریف چه تیمی است. مهم نیست که شرایط ورزشگاه چگونه است. چه نور کافی باشد و یا نباشد. پس مهم نیست شرایط چگونه است و حریف که باشد. هر تیمی که شجاع است باید بداند که با وجود همه این سختی‌ها باید نتیجه بگیرد. خوشحالم که این نگرش در شاگردانم ریشه دوانده و در هر شش بازی نتیجه گرفتیم

 

 

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در پاسخ به این پرسش که «با این نگرش چرا در انتخابی المپیک نتیجه نگرفتید؟»، گفت: مسابقات انتخابی المپیک بسیار سخت بود. تیم صربستان هم به آمادگی کامل نرسیده بود و این تنها هدفی بود که به آن دست نیافتیم.

 

وی تصریح کرد: مسابقات المپیک جای بهترین‌های دنیاست، اما فرمول‌بندی مسابقات امسال به گونه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته بود. این تفاوت جای تاسف داشت. در هر صورت باید در آینده به المپیک بیندیشیم. امسال به المپیک راه نیافتیم و این خیلی بد است. از این بابت اگرچه ناراحتم اما زندگی جریان دارد و در آینده تیم بهتری را روانه مسابقات توکیو خواهیم کرد.

 

نیکولا گاربیچ در مورد تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ایران هر سال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت دارد و شایستگی حضور در المپیک را دارد. می‌دانم که هفته سوم لیگ جهانی در ایران بسیار دشوار است و ترکیب کنونی تیم ایران را بازیکنان فوق العاده قدرتمندی شکل داده است. تیم ایران آنقدر قدرتمند است که قادر است هر تیمی را شکست دهد. برای تیم ما حضور تیم قدرتمندی مثل ایران نویدبخش است.

دیدگاه‌ها