کد خبر : 1336722 | 07 تیر 1395 ساعت 00:38 | 211.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک معادله و دو مجهول حوالی اردوگاه سرخ ها

طارمی و رضاییان در ترکیه چه می کنند؟

مدافع و مهاجم پرسپولیسی ها امروز درحالی در ترکیه به سر می برند که یکی از آنها برای حضور در این تیم توافق کرده و دیگری هم یک سال از قراردادش باقی مانده است.

طارمی و رضاییان در ترکیه چه می کنند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات و اقدام به یارگیری برای حضور قدرتمندتر در لیگ شانزدهم، دو بازیکن این تیم در فصل گذشته، یک معادله با دو مجهول برای این تیم به وجود آوردند.


مهدی طارمی که قرارداد خود را با این تیم تمام شده می دید اعلام کرد به خارج از ایران نقل مکان خواهد کرد و فصل آینده را به عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران خود را معرفی می کند، او پس از بررسی پیشنهادات مختلف در نهایت تصمیم به ادامه حضور در جمع سرخ پوشان گرفت و با حضور در باشگاه با مسئولان این تیم به توافق رسید. اما او این روزها در ترکیه به سر می برد، بنا به ادعای یکی از سایت های خبری کم نام و نشان این کشور، تیم ریزه اسپور ترکیه خواهان مهاجم ملی پوش فوتبال ایران شده است و حضور اکنون او در این کشور بی ربط به این پیشنهاد نیست.


اما بازیکن دوم موضوعی به مراتب پیچیده تر از این دارد، رامین رضاییان که بدون هیچ مشکلی سال درخشانی را با پرسپولیسی ها سپری کرد، از زمان شروع تمرینات این تیم خود را به سرمربی معرفی نکرد و بیماری پدر خود را دلیل این موضوع اعلام کرد، اما از گوشه و کنار شنیده می شود او نیز بنای رفتن از این تیم را گذاشته است و با اتکا به پیشنهادهای خارجی خود (که البته تاکنون رسانه ای نشده است) ساز رفتن از جمع سرخ پوشان را کوک کرده است. این موضوع در حالی اتفاق می افتد که رضاییان یک سال دیگر با پرسپولیسی ها قرارداد دارد.


نکته جالب و البته عجیب در این باره عدم حضور مدیربرنامه های این دو بازیکن در این سفر است و طارمی و رضاییان بدون حضور وکلایشان پا به ترکیه گذاشتند تا احتمالا به بررسی پیشنهاد مربوط به خود بپردازند، این اتفاق با توجه به تعهد هر دوی این بازیکنان به تیم خود و هواداران پرسپولیس (رضاییان به دلیل باقی ماندن یک سال از قراردادش و طارمی نیز به دلیل توافق با پرسپولیسی ها) احتمالا باعث ایجاد کدورت در ذهن هواداران این تیم می شود و با توجه به دیسیپلین خاص سرمربی کروات این تیم باید صابون عصبانیت وی را به تن خود بمالند، عصبانیتی که با توجه به حاضر و آماده بودن حسین ماهینی تبعات بیشتری برای رضاییان ملی پوش خواهد داشت.


در هر صورت باید اندکی منتظر ماند و دید این دو بازیکن در نهایت چه تدبیری برای حضور خود در پرسپولیس و یا تیمی خارجی خواهند داشت، بازیکنانی که یکی از آنها(طارمی)، حرف خاصی در رابطه با برنامه های خود به زبان نیاورده و دیگری (رضاییان) چند روزیست به دنبال این است تا حقانیت خود را به اثبات برساند.

دیدگاه‌ها