کد خبر : 1338225 | 13 تیر 1395 ساعت 11:05 | 90.7K بازدید | 2 دیدگاه

پول می‌خواستم به قطر می‌رفتم

کاوه رضایی: با پرسپولیس فقط مذاکره کردم

مهاجم جدید استقلال دوست دارد با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند.

کاوه رضایی: با پرسپولیس فقط مذاکره کردم

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی بعد از ثبت قرارداد در جمع خبرنگاران گفت:  خوشحالم که به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم با این تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کنم. من از قطر پیشنهادی داشتم، ولی ترجیح دادم که در ایران بمانم و استقلال را انتخاب کنم.

 

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پرسپولیسی ها از او ناراحت هستند هم گفت: من بازیکن آزاد بودم و می‌توانستم با هر تیمی مذاکره کنم. از انتخابی که کرده‌ام خوشحال هستم. مذاکره کردن دلیلی بر قرارداد بستن نیست. من در یک مذاکره کوتاه به استقلال پیوستم.

 

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد یک و نیم میلیارد تومان از پرسپولیس درخواست کرده است هم گفت :اگر به فکر قرارداد مالی بودم به قطر می رفتم، ولی این کار را نکردم و نشان دادم که پول برایم مهم نیست. من از قطر پیشنهاد داشتم، اما این مساله در اولویتم نیست.

 

او در مورد جدایی احتمالی شهباززاده هم گفت: من و شهباززاده با هم خیلی صمیمی هستیم. امیدوارم که او در فوتبالش موفق باشد و هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفعش باشد.


مهاجم استقلال در مورد پوشیدن پیراهن آرش برهانی هم گفت:  بازی کردن در استقلال افتخار آمیز است. برهانی از بهترین‌های فوتبال ایران بوده است و خوشحالم که پیراهنش را بر تن می‌کنم.

دیدگاه‌ها