کد خبر : 1338562 | 14 تیر 1395 ساعت 13:57 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهدادنژاد: جای مس در لیگ‌برتر خالی است

دروازه‌بان جدید مس کرمان امیدوار است خاطرات خوب خود در لیگ برتر را در بازگشت دوباره به تیم شهرش تکرار کند.

شهدادنژاد: جای مس در لیگ‌برتر خالی است

به گزارش "ورزش سه"، آرمان شهدادنژاد که با بازی در مس کرمان به لیگ برتر معرفی شد و در لیگ دوازدهم با ثبت 13 کلین شیت در تیم لوکا بوناچیچ یکی از بهترین نفرات این تیم لقب گرفت در دو سال اخیر برای گذراندن خدمت سربازی راهی نیروی زمینی شده بود اما اکنون با حضور منصور ابراهیم زاده در راس کادر فنی مس در آستانه بازگشت به تیم شهرش مس کرمان است.


شهدادنژاد در مورد بازگشت به مس می‌گوید: روزهای سختی در نیروی زمینی گذراندم ولی حالا که دوباره به مس آمدم انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم به سطح اول فوتبال کشور برگردم. خوشحالم بعد از دو سال مجددا قرار است در تیم مس حضور داشته باشم و می‌خواهم به تیم شهرم خدمت کنم تا خاطرات خوب گذشته را تکرار کنیم و مردم عزیز کرمان را خوشحال کنیم.


شهداد نژاد در مورد حضور منصور ابراهیم‌زاده در راس کادر فنی مس عنوان می‌کند: خوشخبتانه مدیران باشگاه مس با انتخاب آقای ابراهیم‌زاده نشان دادند انتظار نتایج بهتری از گذشته دارند و می‌خواهند تیم را با این مربی موفق که کارنامه مشخصی دارد لیگ برتری کنند. قطعا با حضور ایشان تیم مس شخصیت بهتری پیدا می‌کند و می‌تواند به لیگ برتری شدن امیدوار باشد.


شهدادنژاد در پایان می گوید: مسؤولان باشگاه و به ویژه کارخانه مس زحمات زیادی برای موفقیت این تیم دارند و بسیاری از آنها تلاش می‌کنند تیم به نتیجه خوبی برسد. امیدواریم امسال در کنار هواداران و آقای ابراهیم‌زاده فصل خوبی رقم بزنیم و بتوانیم به سطح اول مسابقات فوتبال ایران برسیم چون جای خالی مس در لیگ برتر احساس می شود و انصافاً حق مردم کرمان و فوتبال این استان حضور در لیگ برتر است و من به شخصه از هیچ تلاشی برای این مهم کوتاهی نمی کنم.

دیدگاه‌ها