کد خبر : 1338849 | 15 تیر 1395 ساعت 16:15 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده به جای ترکیه در جام شهدا

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت اعلام کرد که این تیم به ترکیه نمی رود.

پدیده به جای ترکیه در جام شهدا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان،مجتبی سرآسیایی اظهار داشت: ما برنامه ریزی خود را برای برگزاری اردوی خارجی در ترکیه انجام داده بودیم اما با توجه به اتفاقات تروریستی که در این کشور رخ داد نامه ای را به شورای برون مرزی وزارت ورزش ارسال کردیم تا مجوز برگزاری این اردو در ترکیه را به ما بدهند که این نامه البته پاسخ داده نشدو ما تصمیم گرفتیم تا این اردو را لغو کنیم.


وی افزود:بعد از لغو اردوی ترکیه قصد داشتیم تا برنامه جایگزینی را انتخاب کنیم و با جلساتی که برگزار کردیم تصمیم بر این شد تااین اردو را در کشور خودمان برگزار نماییم.


سرآسیایی اظهار کرد:با توجه به برگزاری جام شهدا رایزنی خود را با مسئولین برگزاری این جام و سازمان لیگ فوتبال انجام دادیم تا بتوانیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم.


قائم مقام باشگاه پدیده خراسان تصریح کرد: تورنمنت چهار جانبه شهدا این طور که به ما اعلام گردیده است، از ٢٦ تیرماه آغاز میگردد و تیم های پرسپولیس، تراکتور و ماشین سازی نیز گویا برای حضور در این جام اعلام آمادگی کرده اند.


سرآسیایی اظهار کرد: پیش از حضور در جام شهدا بر اساس برنامه ریزی که کادر فنی انجام داده است، بنا داریم تا چند بازی دوستانه دیگر را هم برگزار نماییم تا بتوانیم بازیکنان تیم را به خوبی محک بزنیم.

دیدگاه‌ها