کد خبر : 1339818 | 20 تیر 1395 ساعت 12:56 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبری که هنوز رسما اعلام نشده است

فردوسی‌پور، گزارشگر فینال یورو 2016

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عادل فردوسی پور دیدار فینال جام ملت های اروپا را گزارش می کند.

فردوسی‌پور، گزارشگر فینال یورو 2016

به گزارش "ورزش سه"، فینال رقابت های یورو 2016 امشب از ساعت 23:30 میان دو تیم فرانسه و پرتغال برگزار می شود و هواداران فوتبال منتظر هستند تا ببینند در نهایت کدام تیم می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


در این میان بسیاری از مخاطبان ایرانی در انتظار اعلام گزارشگر این بازی مهیج هستند.در چنین شرایطی گمانه‌زنی‌های زیادی انجام می‌شود؛ گمانه‌زنی‌هایی که تقریبا همه آنها به عادل فردوسی پور ختم می شود.


در شرایطی که هنوز به طور رسمی اعلام نشده کدام گزارشگر بازی فرانسه و پرتغال را گزارش می کند اما با نگاهی به چینش مسابقات گذشته می شود به این نتیجه رسید که این بازی بزرگ را فردوسی پور گزارش می کند.


یکی از دست اندرکاران برنامه جام شانزدهم در این باره می گوید: هنوز به طور رسمی چیزی مشخص نیست اما با توجه به چینش گزارشگران در دیدارهای قبلی احتمالا فردوسی پور بازی را گزارش می کند.


جواد خیابانی و مزدک میرزایی دو دیدار نیمه نهایی یورو 2016 را گزارش کردند. همچنین محمدرضا احمدی گزارشگر دیدار ایتالیا و آلمان بود. فینال کوپا آمریکا را هم با صدای خیابانی روی آنتن شبکه رفت. با توجه به اینکه احمدی در برنامه امشب یکی از مجریان است، گزارشگر فینال طبیعتا باید از بین فردوسی پور و پیمان یوسفی انتخاب شود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فینال یورو 2016 را با صدای عادل فردوسی پور خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها