کد خبر : 1339861 | 20 تیر 1395 ساعت 15:31 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: نمی توانم رییس سازمان لیگ شوم

سرپرست جدید سازمان لیگ، گفت: با توجه به قوانین نمی توانم رییس سازمان لیگ شوم و تنها برای آماده کردن شرایط برای حضور رییس جدید برای این مسئولیت انتخاب شدم.

کاظمی: نمی توانم رییس سازمان لیگ شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، علی کاظمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ریاست سازمان لیگ به رسم امانت در اختیار من است و امیدوارم امانت دار خوبی باشم.وی ادامه داد:سازمان لیگ باید به برنامه مصوب خود عمل کند و این برنامه شامل برنامه مسابقات، قرعه کشی و برخی مسایل دیگر می باشد و امیدوارم بتوانیم برنامه سنگین پیش رو را به بهترین شکل جلو ببریم.

 

سرپرست سازمان لیگ فوتبال، گفت: از رسانه ها می خواهم در راه سخت پیش رو کمک حال ما باشند و بدانیم تمام اتفاقات صدرصد نمی تواند رخ دهد. در سازمان لیگ باید کمیته تحقیق و پ‍ژوهش فعال شود تا جای خالی این کمیته دیگر احساس نشود. وی درخصوص تعامل میان تیم ملی و باشگاه ها، اظهار کرد: این کار با گرفتن نظرات پیشکسوتان انجام خواهد شد.

 

کاظمی در رابطه با واگذاری بلیت فروشی مسابقات لیگ به باشگاه ها،گفت: نظری در این باره ندارم زیرا باید ابتدا ساز و کار مربوط به این مساله در فوتبال کشورمان ایجاد شود.وی تاکید کرد: برای اجرای این مساله باید ابتدا آیین نامه باشگاه ها اصلاح شود و سپس به فکر تشکیل سازمان اقتصادی باشیم تا بتوانیم به صورت تخصصی عمل کنیم.کاظمی درخصوص مدت حضورش به عنوان سرپرست سازمان لیگ،گفت: برای این مسئولیت انتخاب شدم تا کارهای لازم برای انتخاب رییس جدید طی شود.

 

وی افزود: مسئولیت من مشمول زمان خواهد بود زیرا پروسه انتخاب رییس با توجه به تایید مجمع نیاز به زمان دارد. کاظمی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای تصدی ریاست سازمان لیگ را ندارد، گفت: انتخاب رییس تابع قوانین خاصی است و من شرایط ریاست سازمان لیگ را ندارم. همچنین من شرایط سنی و مدرک تحصیلی لازم برای ریاست سازمان را نیز در اختیار ندارم.سرپرست جدید سازمان لیگ با اشاره به اینکه مسئولیت رسیدگی به حق پخش تلویزیونی با فدراسیون فوتبال است، اظهار کرد: فدراسیون به دنبال حل مشکلات موجود است و در مجموع شرایط نسبت به قبل بهتر است.

دیدگاه‌ها