کد خبر : 1339932 | 20 تیر 1395 ساعت 20:15 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

علی کاظمی در بالاترین پست اداری

پیرمرد چشم و چراغ لیگ ماست (عکس)

علی کاظمی در سن بالاتر از 75 سالگی سرپرست سازمان لیگ شده است تا قدیمی ترین عنصر انسانی اجرایی در فوتبال ایران که سالها از سن بازنشستگی اش سالها گذشته است،صاحب عنوانی شامخ شود.

به گزارش "ورزش سه"،  علی کاظمی از دوران فدراسیون های قبل از انقلاب فعال بوده است وبارها در فدراسیون فوتبال فعالیت داشته است وبعد از انقلاب هم هرگاه لیگ داشته ایم،او برنامه ریز آن در کمیته مسابقات بوده است.به جز دوره ای 2 ساله از مدیریت مصطفوی که او خودش نخواست در آن فعالیت کند وجایش را در ان 2 مقطع هادی مباشری وداوود حیدری گرفتند.


فوتبالیست قدیمی وکرمانشاهی ایران مسئول ورزش تیم فوتبال آتش نشانی بوده ومهرداد میناوند از آخرین ستارگانی بوده که از تیم او به فوتبال ایران معرفی شده است،او در تیم ماشین سازی هم مربیگری و در تیم هایی مثل ابومسلم مدیریت اجرایی داشته ودر 5 دوره رئیس هیئت فوتبال استان تهران بوده تا این که در سال 86 از این مسئولیت به خواست خودش کناره گیری کرد.


علی کاظمی برنامه ریز فوتبال ایران چنان با نظم فوق العاده اش فوتبال را به خودش وابسته کرده که تلقی فدراسیونی بدون او سخت است.


کاظمی در سال 1379 وبه دنبال تاسیس سازمان لیگ فوتبال اولین مردی بود که در این سازمان مشغول به کار شد وتنها کسی است که از اولین دوره سازمان لیگ تا امروز مسئولیت دارد.


او یک مدیر باالفطره است،در تراکتورسازی وآتش نشانی وابومسلم وهیئت فوتبال مدیریت کرده ودر تیم هایی مختلف کار فنی کرده وبالاخره سالهای بسیار برنامه ریز رسمی فوتبال ما بوده است.او مردی همه کاره از جنس مرحوم امیر آصفی وحسن امین بخش بوده  بوده وجالب این که چهره اش هم به منصور امیر آصفی وامین بخش شباهت داشته است.او همه کاره بود چون خودش فوتبال میکرد ومربی ومدیر وکارمند سازمان لیگ وفدراسیون بوده است وهنوز هم هست!

 

 

1125648

دیدگاه‌ها