کد خبر : 1339955 | 20 تیر 1395 ساعت 22:45 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رومنیگه به استعفای سامر

نایب رئیس بایرن به استعفای مدیر ورزشی باشگاهش واکنش نشان داد.

واکنش رومنیگه به استعفای سامر

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس سامر که از تابستان 2012 به عنوان مدیر ورزشی در مجموعه بایرن مونیخ مشغول به کار شده بود ساعتی پیش از طریق وبسایت رسمی این باشگاه اعلام کرد به همکاری‌اش پایان می‌دهد.

 

بعد از اعلام این خبر کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس، در واکنش به تصمیم سامر گفت:" در گفتگوهای بسیار که با ماتیاس داشتم فهمیدم که او در دوران دوری‌اش از هیاهوی فوتبال یعنی در همین چند ماه گذشته موضع جدید و متفاوتی در قبال زندگی برگزیده است. او در حال حاضر اولویت‌های دیگری برای خودش قرار داده که فعالیت در باشگاه بایرن با آنها همخوانی ندارد. من این را درک می‌کنم و در چنین موردی فرد مهم‌تر از باشگاه است."

 

 

1080722

 

رومنیگه با تاکید بر اینکه فعلا شخص دیگری را جایگزین سامر نخواهد کرد، افزود:" ما حیطه‌های وظایف او را مثل همین چند ماه اخیر بین نیروهای فعلی که مشغول به کارند پخش خواهیم کرد. به این ترتیب می‌شود در موقع لزوم با آرامش خاطر برای گماردن فرد جدید تصمیم‌گیری کرد."


گفتنی است سامر که در پست مدیر ورزشی باشگاه بایرن به فعالیت می‌پرداخت، از آوریل به علت ابتلا به اختلال گردش خون در مغز  فعالیت‌های شغلی‌اش را به حالت تعلیق درآورده بود.

 

دیدگاه‌ها