کد خبر : 1340468 | 22 تیر 1395 ساعت 20:59 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در جام شهدا کمترین کار برای احترام به آنها است

قلعه نویی: دو هفته دیگر آماده می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوست داریم در جام شهدا بازی کنیم و حضور در این مسابقات کمترین کاری است که می‌توان به احترام این عزیزان انجام داد.

قلعه نویی: دو هفته دیگر آماده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، امیر قلعه نویی بعد از دیدار دوستانه تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: همان طور که می‌دانید خیلی از تیم‌ها به کیفیت صد در صد نرسیده‌اند و اکثرا از شرایط بدنسازی خارج شده اند ولی فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر تیم ما به شرایط ایده‌آل برسد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اردوی تیمش راضی است یا خیر گفت: ما مترصد این بودیم که به خارج از کشور برویم اما شرایط فراهم نبود. در مجموع از اردو راضی هستم و از مسئولان استقلال خوزستان هم تشکر می‌کنم که این بازی را تدارک دیدند.

 

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا سرانجام تیمش در جام شهدا شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: ما که دوست داریم بازی کنیم آنهم به احترام شهدا چون آنها به گردنمان خیلی حق دارند. آرامش،‌آسایش و هرچه داریم از شهدا و جانبازان است و اگر قرار باشد 4 بازی هم برای آنها انجام ندهیم که نمی‌شود. حضور در جام شهدا کار بسیار کوچکی است و به اعتقاد من کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا از روند تراکتورسازی راضی است یا خیر گفت: همه چیز خوب است. من هم راضی هستم.

دیدگاه‌ها