کد خبر : 1340495 | 22 تیر 1395 ساعت 23:40 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ سکون در برنامه ما نیست

تاج: با باشگاه‌ها جلسه داشتیم تا اعتراض نکنند

رئیس فدارسیون فوتبال ایران معتقد است برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده لیگ برتر داشتند.

تاج: با باشگاه‌ها جلسه داشتیم تا اعتراض نکنند

به گزارش" ورزش سه"، مهدی تاج در مورد مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: به اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیأت‌های فوتبال، نماینده باشگاه‌ها، پیشکسوتان، سرمربیان و اصحابه رسانه خوشامد می‌گویم. برنامه‌های بسیار خوبی برای فصل آینده داریم و سعی می‌کنیم تمام مسابقات را در هفته‌های پایانی انجام دهیم که این اتفاق را در سال‌های گذشته با انجام بازی‌ها را در روزهای تعطیلی عملیاتی کردیم تا بتوانیم به تیم ملی فوتبال کشورمان در میادین بین المللی کمک کنیم و امسال هم سعی داریم ارزش فنی لیگ را بالاتر ببریم.

 

او ادامه داد: برای کاهش هزینه‌ها نقل و انتقالات لیگ برتر را تا هفته چهارم وسعت دادیم؛ دیروز معارفه سرپرست سازمان لیگ انجام گرفت و از او خواستیم تا لیگ پویایی داشته باشیم چون لیگ سکون در برنامه کاری ما وجود ندارد که اگر اینطور شود سازمان لیگ باید در این خصوص پاسخگو شود. فدراسیون فوتبال پاسخگوی تمام تیم‌ها و باشگاه‌ها است.

 

 

 


رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی صورت دادیم؛ مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و جلسه چهار ساعته‌ای که با مدیران عامل باشگاه‌ها داشتیم صحبت‌های خوبی انجام دادیم و برنامه‌های تیم ملی را برای آنها تشریح کردیم تا بعدها باعث اعتراض نشود.

 

تاج اضافه کرد: برنامه‌های بسیار خوبی برای فوتبال کشور داریم و از وجود افرادی مثل عابدینی و ساکت استفاده کردیم تا از تجربیاتشان برای فوتبال پویای کشور استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها